Myra87 schreef:kimmie261 schreef:ja ik voer kvv en ze krijgen hier pens en kipkarkassen bijgevoerd,maar meer voor het lekker hoor,dus ze hebben vanmiddag kippepoten gekregen en krijgen vanavond nog gewoon kvv als avond eten...
en ahv halen we ergens bij groningen,en lotgering haalt hij nu in heerhugowaard,maar daar werkt ie vlakbij (10km daarvandaan) maar ahv en lotgering hebben dealer adressen,dus je kan kijken of er in de buurt ergens in de buurt waar je woont een dealer zit...
lotgering is 1.75 de kilo,ahv 2.00 de kilo...
Goedkoper zelf, 65 eurocent de pond maakt 1.30 de kilo, of bereken je bezorgkosten mee
je hebt helemaal gelijk! het is zelfs goedkoper 58 ct de pond....zat ff in de war met een ander merk..
en ik heb zelf al mijn puppen groot gebracht met kvv met kunstmatig calcium,en dat gaat prima hoor...ze komen dan zeker geen calcium tekort..zie ook zelf niet het probleem van kunstmatig toegevoegd calcium eerlijk gezegd...en ik voer nu nog steeds kvv's met toegevoegde calcium.
en ik zette mijn puppen meteen over bij thuiskomst,meestal krijg je een zak brokken mee,die laat ik de andere honden opeten en puppen krijgen dezelfde dag nog kvv

kleine kimmie vrat de eerste dag hier een kilo kvv op..brokjes liet ze staan.
en ik weeg nooit af,ik geef zoveel als een pup wil eten