Loiz schreef:Als je de Smoushond leuk vind, kan je naar alle bastaardjes kijken in t asiel naar mijn idee![]()
Griffon nog een idee? Wel vrij klein.
Ik zou toch mee willen, ook omdat je dan kunt kijken hoe de hond op het héle gezin reageerd, want uiteindelijk moeten jullie toch allemaal samen leven.
Je moet alleen realistisch blijven kijken naar een hond en denken aan de toekomst met een hond, en je ouders laten je toch niet alle honden meenemen![]()
En laat je goed adviseren door het personeel, geef je wensen aan en dan laten zij meestal wel een paar honden zien die in aanmerking komen.
Toller is geen druktemaker of jager naar mijn ervaring, als je m regelmatig goed uitlaat is ie nauwelijks aanwezig in huis en
buiten is het ook geen ongehoorzame hond zover ik weet van kennissen.
Haha. Ik vind de Smoushond een beetje een apart hondje, maar mijn ouders zijn er helemaal weg van. Dus ik dacht als jullie er veel positieve verhalen over hebben, ben ik misschien wel om, maar jullie zijn er niet zo heel positief over dus.
Ja dat is waar, maar ik vind de honden allemaal in het asiel zo zielig! Dat maakt het zo lastig, maar mijn ouders laten mij niet alle honden meenemen en ik denk het personeel ook niet.
Uitlaten gebeurde bij onze vorige hond 4 keer per dag een half uur tot een uur. Om het weekend gingen we naar het strand en doordeweeks of ook in het weekend gingen we naar het bos. Dus het uitlaten is geen probleem, of vinden jullie dit weinig?