Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Snoevie schreef:klopt.
maar die worden vaak wel iets beter behandeld.
verder ben ik het met je eens,alleen ging daar de discussie niet over
Onzin, de honden daar worden perfect behandeld door mensen die groot dierenliefhebber zijn en het ook verschrikkelijk vinden dat dit soort honden moeten worden ingeslapen dankzij hun bazen.
Natuurlijk komt het de bezitters van dit soort honden veel beter uit om onwaarheden over deze asiels te verspreiden want daar trek je mensen mee. Op het gevoel spelen met onwaarheden heet zoiets.
LimaGentle schreef:en dit is geen banketstaaf.. dit is echt en staat zwart op wit dat ze dit doet..
http://www.vwstn.nl/home.html
hier kan je het lezen als je iets naar beneden scrollt.
ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:en dit is geen banketstaaf.. dit is echt en staat zwart op wit dat ze dit doet..
http://www.vwstn.nl/home.html
hier kan je het lezen als je iets naar beneden scrollt.
Dus als iets op een internetpage staat is het volgens jou de waarheid?
Maar zelfs als de honden zo slecht af waren in een laserasiel is het dus te meer zaak om de kopers van dit soort honden nog harder aan te pakken.
Zonder deze kopers komen dit soort honden namelijk niet in een laserasiel.
Geen van mijn honden hier loopt risico om ooit in zo'n asiel terecht te komen.
Wat je ook aanhaalt, het verandert de realiteit niet: De kopers zijn de schuldigen, niemand anders.
Snoevie schreef:ben ik ook wel benieuwd naar,en waarom sommigen toch zo enorm lang in het laserasiel zitten?
katiavl schreef:Maar hoe kan je in hoger beroep gaan, tegen het houden van illigale honden? Wat zijn dan bv de argumenten?
Edit bedoel vrijgesproken
LimaGentle schreef:maar ook de fokkers want daar begint het probleem al bij
als er geen fokkers waren, waren er geen onschuldige hondjes.. dieafgemaakt worden..
Snoevie schreef:gut net alsof je het over misdadigers hebt..............pak liever de eigenaren ipv de hond als crimineel te behandelen
ThePast03 schreef:griebels schreef:Klopt daar voelt de hond niets van, maar die maanden daarvoor in een laserasiel zitten daar voelen ze wel iets van
Wat dat betreft moet je dan ook maar aktie gaan voeren voor alle honden in de normale asiels.
Die zitten precies hetzelfde en vaak nog veel langer.
Snoevie schreef:welke waarheidsfoto's bedoel je dan,bedoel je mijn foto?
ik wil ermee aangeven dat ze in goede ervaren handen ook leuk en lief kunnen zijn.
en wie draait er dan de dingen om?
je mag toch je eigen mening geven,over hoe je zelf denkt dat het is?
en dat betekend dus dat je in andermans straatje moet praten wil je steun krijgen?
en [*olduser*],dat zeik ik toch ook al............zucht
ik zeg toch ook dat de eigenaars aangepakt moeten worden,lees alsjeblieft
griebels schreef:Maar worden wel beter verzorgd, uitgelaten en krijgen ook voldoende te eten...
LimaGentle schreef:katiavl schreef:Maar hoe kan je in hoger beroep gaan, tegen het houden van illigale honden? Wat zijn dan bv de argumenten?
Edit bedoel vrijgesproken
nou.. als bv de hond geschouwd is door een onafhankelijke schouwer als NIET pitbullachtige.. dan is de hond volgens die schouwer ook niet illegaal
Gitta schreef:Vindt het niet kunnen dat honden omdat ze niet de juiste papieren hebben worden afgemaakt .
Een papier zegt niks over het karakter van een hond.
katiavl schreef:Ok dank je, en de gene die vrijgesproken is nu voldeed toch aan de pitbullachtige wet? Of niet?
Snoevie schreef:nee [*olduser*],mijn foto geeft geen rare waarheid,juist een goede.
het zijn echt leuke en lieve gezinshonden.
MAAR: wel in ervaren en goede handen!dat heb ik al gezegd.
ze zijn natuurlijk verboden met een reden,dat heb ik ook nooit ontkend.
wat ik ermee wil zeggen,is dat er ook goede kanten aan deze dieren zijn,aangezien hier iemand in dit topic verkondigde dat deze dieren geen goede kanten hebben,en dat is niet eerlijk
*edit: en wat vind je dan van de mensen die foto's en filmpjes plaatsen van nare gebeurtenissen met pitbullachtigen?