Wat een leukerds Marlies! Kan me voorstellen dat je daarvoor gevallen bent
Hier is kammen geen probleem. Nagels knippen ook niet. Zelfs tandenpoetsen vinden ze prima, de truc is tandpasta met kip smaak DA zei de laatste keer dat Fudgie zijn gebit een stuk verbeterd was dus we poetsen lekker door
Sinds ik de Feliway heb hangen zijn ze wel echt relaxter. Ze wassen elkaar meer (lees: Cookie mag Fudge nu wassen zonder dat het gedoe wordt) en Fudgie is weer meer zichzelf. We houden dit dus mooi nog even vol.
Ik wil ook gaan poetsen. Wat voor tandenborstel heb jij? En heb je een linkje naar de tandpasta? Ik zal es kijken of Zooplus daar ook wat van heeft. Ik moet ook weer kijken naar kittenvoer.
Nageltjes knippen wil ik ze ook gelijk leren.
Yom
Geplaatst: 31-07-25 18:48
wat een leuke kittens krijg je er bij daar ga je veel plezier mee hebben
De tweede is wat heftig om mee te beginnen denk ik. Met oefenen begonnen wij eerst met onze vinger en toen een gaasje.
Qua tandpasta heb ik deze nog nieuw staan. Op aanraden van de dierenarts gaan we nu speciale tandenpasta van de DA gebruiken tegen tandsteen. Daar begonnen ze ondanks het poetsen toch last van te krijgen.
Ok jij gebruikt dus een honden tandenborstel voor de katten? En een gaasje? Leg es uit?
Siggislief
Geplaatst: 31-07-25 19:10
Die van mij kregen/krijgen altijd een gedroogde konijnen oor met haar, goed voor de tanden maar ook om de haarballen mee naar buiten te nemen via de ontlasting.
Die van mij werden er knettergek van de eerste keer, en grommen er mee en rond rennen. En ik hoef tegenwoordig maar het zakje te openen en beide staan bij mij voor een oor.