Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze heeft wat gegeten en drinken doet ze ook weer. Gisteren rond 23.00 kregen we weer de eerste kwispel en sinds deze ochtend draait die ook weer overuren
 Ze heeft wat gegeten en drinken doet ze ook weer. Gisteren rond 23.00 kregen we weer de eerste kwispel en sinds deze ochtend draait die ook weer overuren  Dus het ergste is echt wel achter de rug.
 Dus het ergste is echt wel achter de rug.                                                         

denk dat ze dat helemaal prima vindt, dagelijks wel de nodige interactie buiten, maar binnen volledig haar eigen plekje dat ze ook zichzelf tot rusten kan zetten.
 denk dat ze dat helemaal prima vindt, dagelijks wel de nodige interactie buiten, maar binnen volledig haar eigen plekje dat ze ook zichzelf tot rusten kan zetten.

wat een snoetje! Nu wil ik ook gezinsuitbreiding
 wat een snoetje! Nu wil ik ook gezinsuitbreiding 

Het managen van 2 honden, begeleiden dat alles goed ging, om de haverkap eruit
 Het managen van 2 honden, begeleiden dat alles goed ging, om de haverkap eruit  Het is gelukkig wel de reden waarom ik 3 weken vakantie heb opgenomen
 Het is gelukkig wel de reden waarom ik 3 weken vakantie heb opgenomen 
 Blij om te lezen dat het ergste achter de rug lijkt te zijn. Hoe is het nu met haar?
 Blij om te lezen dat het ergste achter de rug lijkt te zijn. Hoe is het nu met haar? Klinkt fijn in ieder geval!
 Klinkt fijn in ieder geval! Maar goed, dat zal nog gaan blijken
 Maar goed, dat zal nog gaan blijken  Bijna alle cadeau's klaar, ik wacht nog op de laatste toevoegingen die ik er nog bij bedacht
 Bijna alle cadeau's klaar, ik wacht nog op de laatste toevoegingen die ik er nog bij bedacht 

Alles heeft zo z'n voor en z'n na, en daarom genieten we van alles evenveel
 Alles heeft zo z'n voor en z'n na, en daarom genieten we van alles evenveel 

Die heeft nog niet echt voorkeur, waar hij maar instort
 Die heeft nog niet echt voorkeur, waar hij maar instort 

Ik wilde heel graag dit jaar een pup toevoegen aan ons gezinnetje, mede ook wegens de leeftijd van Jarv en de baan die ik nu heb waarbij het goed te combineren is. Met het bericht dat de nieuwe verwachte datum voor het geplande nestje eind 2023 zou worden, had ik eigenlijk dit jaar niks verwacht. En toen kwam ineens een match via de rasvereniging, er was een eigenaar die een dekreu zocht, en waarbij Jarvis als geschikte match naar voren kwam. Vanaf dat punt vielen dingen alsnog op z'n plaats. Ik was dol op dit teefje. Prachtig meisje, lief karakter, en qua bouw hadden ze aanvullingen op elkaar wat op papier leuk uit kon pakken. Kort na de dekking heb ik gevraagd of er nog ruimte was voor een geïnteresseerde voor een reutje op de wachtlijst, en die was er
 Ik wilde heel graag dit jaar een pup toevoegen aan ons gezinnetje, mede ook wegens de leeftijd van Jarv en de baan die ik nu heb waarbij het goed te combineren is. Met het bericht dat de nieuwe verwachte datum voor het geplande nestje eind 2023 zou worden, had ik eigenlijk dit jaar niks verwacht. En toen kwam ineens een match via de rasvereniging, er was een eigenaar die een dekreu zocht, en waarbij Jarvis als geschikte match naar voren kwam. Vanaf dat punt vielen dingen alsnog op z'n plaats. Ik was dol op dit teefje. Prachtig meisje, lief karakter, en qua bouw hadden ze aanvullingen op elkaar wat op papier leuk uit kon pakken. Kort na de dekking heb ik gevraagd of er nog ruimte was voor een geïnteresseerde voor een reutje op de wachtlijst, en die was er   

met mn toen-nog-vriend overlegd, gemaild, gaan kijken en toen hadden we haar gekozen... ze was toen 3,5 week jong... en ze mocht naar ons verhuizen toen ze 7 weken was.
  met mn toen-nog-vriend overlegd, gemaild, gaan kijken en toen hadden we haar gekozen... ze was toen 3,5 week jong... en ze mocht naar ons verhuizen toen ze 7 weken was. Ze was toen 13 weken jong.
  Ze was toen 13 weken jong. Daarom zie ik haar als eigen
  Daarom zie ik haar als eigen  

Toen de fokker enkele jaren later besloot nog 1 nestje te doen was ik er weer nauw bij betrokken, zoals bij het kiezen van de reu en de geboorte etc. Eigenlijk hebben we tenno dus al voor de geboorte gekozen ookal wisten we nog niet hoe hij zou worden.
 Toen de fokker enkele jaren later besloot nog 1 nestje te doen was ik er weer nauw bij betrokken, zoals bij het kiezen van de reu en de geboorte etc. Eigenlijk hebben we tenno dus al voor de geboorte gekozen ookal wisten we nog niet hoe hij zou worden.