Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze zitten alleen op het logeeradres, dus het zal wel iets minder worden
. Ik vind ze schattiger in het ei

'

Zo heel erg is het ook niet wanneer ze voor een ander kiezen, maar het gedrag van Jade was gewoon te vervelend. Nu hij een eigen popje en een eitje(s) heeft, is de kans wel groter dat hij straks weer voor Joy kiest en niet weer als een hitsige gorilla het leven van de andere dames zuur maakt

) en ik ga kijken of ik de oudste kan ringen 
Wij mensen hechten daar gewoon veel te veel aan.
Maar aangezien ze gezellig met zijn alle in één hok zitten weet ik niet welk van wie is.
En 'I put a ring on it
'. Het ging nog maar net. Morgen was het me niet meer gelukt
En dan gaan ze ook nog zielig piepen
Altijd heel vervelend wanneer je ze zo in de houdgreep moet nemen, maar hij zit erom en hopelijk blijft hij zitten.
De kooi binnen heeft een stuk zwenkwieltje en vanochtend viel het complete ding om
Sterre en Dainty hebben gelukkig niets opgelopen, maar ik ben me rot geschrokken en het huis was een chaos (had het ook nog eens net aan kant
). Ik ben dus al vanaf 7:00 uur aan het stofzuigen, dweilen etc. Pfff.. Maar gelukkig hebben beide dames niets. Heb zelf wel mijn hand open gehaald
Geen idee wie dat heeft gepresteerd. Het kan van Hera, Merel, Djinti of Phoenix komen. Zelf denk ik dat het van Merel was, maar dat is puur mijn gevoel.
Hopen dat het ringetje wel past!

Sterkte met alles, gelukkig valt de schade enigzins mee (op jou na dan..)