Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jeetje, ik probeer het nog netjes te verwoorden. de enige die blind is voor zichzelf ben jij hoor. 
moeshie schreef:Hoh, ik vind het echt heel erg ver gaan eigenlijk, dat mensen zich gaan storen aan het bestaan van katten in de buurt. Ga in een appartement op 7 hoog wonen, als de fauna en flora van onze wereld niet je ding zijn.
Maar om je er nu zo aan te ergeren?
Ga je de vogels die in de tuin strontjes nalaten ook verjagen?
Dat hoort toch gewoon bij de natuur? Wat een intolerante maatschappij anno 2014...
Onze katten kunnen buiten wanneer ze willen, net zoals bij de andere buren. Dat is overal zo, voor zover ik weet. Misschien is België wat dat betreft nog net iets toleranter?
moeshie schreef:Hoh, ik vind het echt heel erg ver gaan eigenlijk, dat mensen zich gaan storen aan het bestaan van katten in de buurt. Ga in een appartement op 7 hoog wonen, als de fauna en flora van onze wereld niet je ding zijn.
Dat hoort toch gewoon bij de natuur? Wat een intolerante maatschappij anno 2014...
Onze katten kunnen buiten wanneer ze willen, net zoals bij de andere buren. Dat is overal zo, voor zover ik weet. Misschien is België wat dat betreft nog net iets toleranter?
Amandavd schreef:Dat is wel heel makkelijk gezegd, ik ga er van uit dat hij geen overlast veroorzaakt. Hoe kun je dat weten? Waar baseer je dat op? Op het feit dat je nooit klachten krijgt? Weten de mensen dat het jouw kat is? Weten ze dat ze jou kunnen benaderen? Niet iedereen durft zijn/haar buurvrouw aan te spreken.
Ceriadwen schreef:Hoe gaan jullie ermee om als een van de buren waar je kat graag vertoeft allergisch is voor katten?
quera schreef:En die ruimte en frisse lucht kan je je kat ook geven door de tuin af te zetten zodat zowieso niemand er last van heeft. Want dat is m'n punt. Waarom moet er eerst overlast zijn voordat er iets aan gedaan wordt.? Waarom dat puntje niet al voor zijn en er gewoon voor zorgen dat die overlast er niet al komt?
quera schreef:Nou sorry hoor maar ik hoef niet sowieso te klagen![]()
Ik wil alleen geen last hebben van jouw kat in mijn tuin. Wat de kat op het gemeentelijke grasveldje doet zal me een worst wezen want dat is niet mijn tuin.
En die ruimte en frisse lucht kan je je kat ook geven door de tuin af te zetten zodat zowieso niemand er last van heeft. Want dat is m'n punt. Waarom moet er eerst overlast zijn voordat er iets aan gedaan wordt.? Waarom dat puntje niet al voor zijn en er gewoon voor zorgen dat die overlast er niet al komt?
) dan was dit topic sowieso overbodig.
quera schreef:Je snapt m'n punt toch![]()
Omdat ik heelveel katten ken die dus wel overlast veroorzaken. Maar van wie die katten zijn.. Geen idee