Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 23:46

fransje23 schreef:
Mijn kat heeft trouwens allemaal schrapen en schrammen. Verder lijkt er een nagel van zijn achterpootje scheef te staan. Zal wel weer ergens gevochten hebben terwijl ik al heb gezegd dat hij dat niet meer moet doen. Ik mag er bijna niet naar kijken, laat staan aan zitten of ik blaast en gromt al *lief poesje := *

Ooh dat klinkt ook niet fijn haha! Aan zijn kussentjes zie ik verder niets.. als er iets is zit het denk ik in de hak. Dat "lief poesje" kan hij ook heel goed. Vorige week had hij een strontvoet :P stinken! Ik dacht ik doe m even onder de kraan... juist ja :') :+
Ik vind hem wel steeds zieliger.. hij ligt in zijn eentje op de gang waar de krabpaal staat.. daar zit hij in.. hij moet niets van me hebben als ik bij hem kom kijken.. zucht..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 01:55

die van mij sliep in de kast voor de verandering, gekrap aan de deur zat met dr nagel in een sjaal vast , dus moest haar losmaken, de muts

Anoniem

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 12:44

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:31

Sphynxjes...ze zijn echt mooi van lelijkheid :D
Veel plezier met m Joolien, Maar dat komt zeker goed zo te lezen :)

Ik zie hier ook wat foto's van katten in kerstsfeer. Lijkt me leuk om dat dit jaar ook eens te proberen voor op n kerstkaart.
Nog tips en meer voorbeelden?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:32

Ik zal even de foto zoeken van mijn kerstkaart vorig jaar :P

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:40

Afbeelding

En nog even 1 van vandaag :P
Afbeelding

Jolien, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Freya101

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:42

Wij hebben ook 2 poezen,Ushi en Dushi.
Ushi is een gewone straatkat en Dushi is een ragdoll. :)

Dushi

Afbeelding

Ushi
Afbeelding

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:00

Jolien gefeliciteerd!!!

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:03

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:59

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:06

Gewoon de link van het topic kopiëren.. dacht ik :P

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:11

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:45

Wat een mooie katten!! Dopey is gelukkig 90% beter dan gisteren :) Hij rent weer wat rond.. nog niet helemaal soepel maar duidelijk verbetering!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:17

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:11

Mooie kat die Sky.....:)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 10:34

Sky is mooi :j

De andere katten hier ook :j
Minoes van @xWildrose lijkt het sprekend op de kat van mijn ouders :j
Die eigenlijk ook van mij is, maar die heeft 7 jaar bij iemand anders gewoond en opeens hoefde zij hem niet meer :n Dus stond ze met kat bij mijn ouders voor de deur, maar bij mij kon ze niet wonen. Dus is ze bij mijn ouders gebleven. Mijn ouders voeren haar, maar binnen wil ze niet zijn (heeft ze ook nooit gewild trouwens, alleen als het heel erg koud is)

Vanmorgen heb ik Jack weggebracht voor zijn castratie. Toch lastig om je kat daar achter te laten. Maar om half 2 kan ik hem weer lekker mee naar huis nemen.
Beau komt ook weer wat meer binnen :j Het is natuurlijk ook harstikke koud en gisteren waren ze beiden bek af en lagen ze elk aan een kant van me te slapen op de bank.

Nog wel een vraagje (zal het vanmiddag bij de DA ook even vragen, was ik vanmorgen vergeten)
Beau hoest soms echt heel erg, dit doet ze vooral buiten. De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat ze een haartje of een haarbal kwijt moest. Maar nu heb ik het al twee keer vaker gehoord en het hoort niet fijn. Ze hoest echt heel hard, echt lawaai, kan het binnen horen. Verder lijkt ze nergens last van te hebben en ze geeft daarna ook niet over. Geen idee wat het kan zijn en ik ga het vanmiddag dus wel even vragen, maar misschien weet iemand hier wat het kan zijn?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 10:51

Een paar jaar geleden was de boom opzetten nogal een uitdaging:
Afbeelding
<<)
Afbeelding

:=

(dit was onze eerste Bengaal, Satin. Helaas was zij nogal van het moordlustige tegenover onze twee andere katten -hoewel ze voor ons en de kinderen heel lief was :j Nu woont ze lekker bij mijn neef :)
Een oud topic van haar: [BB-ITP] Fotoshoot Satin Savage~Bengaalse dame )

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:07

Gefeliciteerd Joolien! Top dat Klaaz nu bij jullie woont! En wat issie leuk <3

Vrijdag heb ik Siep opgehaald. Siep is helaas panisch voor Willem, terwijl Willem echt niets deed. Wilde alleen even snuffelen maar Siep schreeuwt moord en brand... en liet van angst ook alles lopen.
Nu zit ze dus al drie dagen bovenop de keuken. Gillen als Willem langs loopt...
Sinds vanmorgen is Willem dat gegil zat en wil nu achter haar aan. Dat maakt het dus alleen maar erger... Ik hoop echt dat dit goed gaat komen maar heb er een hard hoofd in. Siep is echt heel erg lief, maar komt echt alleen als Willem naar buiten is.
Als het met een week niet verbetert, moet ik heel hard gaan nadenken of dit wel een goed idee was. Pfff ben er echt mee aan.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:09

Waar kwam Siep ook al weer vandaan?
Het is wel een hele extreme reactie, arme Siep :(:)

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:14

Siep was 'overtollig' bij een bekende van me. Daar zat ze met meerdere katten en dat ging prima. Alleen was de woonsituatie niet ideaal voor zoveel katten dus heb ik ja gezegd toen me werd gevraagd of ik haar wilde. Ik was al een poosje op zoek naar een katje erbij voor Willem en dit leek een mooie oplossing...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:17

Hier hebben wij besloten zodra we een huisje hebben gevonden, dat hopelijk deze zomer is, wij een katje nemen. Wel een kitten en dan samen gaan kijken int asiel met onze kleine knul, zodat we echt kunnen zien welk katje bij hem past

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:20

4EverHobbes schreef:
Siep was 'overtollig' bij een bekende van me. Daar zat ze met meerdere katten en dat ging prima. Alleen was de woonsituatie niet ideaal voor zoveel katten dus heb ik ja gezegd toen me werd gevraagd of ik haar wilde. Ik was al een poosje op zoek naar een katje erbij voor Willem en dit leek een mooie oplossing...

Misschien is het verstandig het even een kans te geven, je huis vol Feliway spuiten := en anders... Wellicht is het een optie een van de andere katten van Siep's oorspronkelijk huis als maatje te nemen? Of lag Siep daar ook niet lekker in de groep?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:31

Siep lag daar goed in de groep, dat was geen probleem. Ander maatje van daar nemen is geen optie.
Feliway is een goede tip, en natuurlijk ga ik het een kans geven. Ik wil alleen geen wekenlang stress en ellende, voor beide katten is dat niet fijn.
Maak me gewoon veel zorgen of dit wel goed gaat komen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:34

Oh ja dat is wel heel erg vervelend.
Hier zijn ze nu 2 maanden samen en dat gaat ook nog steeds niet heel erg goed hoor.
Ja als er gegeten moet worden zijn het beste maatjes, maar voor de rest moet Jack zover mogelijk bij Beau uit de buurt blijven want dan gaat ze grommen en blazen :+
Jack vindt Beau alleen wel heel erg lief en wil heel erg graag bij haar zijn, dat heeft hem al de nodige tikken opgeleverd. Alleen gisteren was er dus een kleine doorbraak en ik hoop nu Jack gecastreerd is het ook wat beter wordt :j Jack kreeg een beetje last van hormonen en dat is voor een poes natuurlijk niet heel erg leuk :')

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:37

Ik denk als je het inderdaad even de tijd geeft, is tuurlijk allemaal heel anders voor de katten. 1 komt uit een drukke situatie, de ander krijgt ineens vreemde kat erbij en de rang orde moet ook nog beslist worden etc etc.