Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik ben dol op anemonen.
julius_juut schreef:Bijt de gourami de appelslak niet gewoon?
Mijn slakken zijn ook verhuist toen het op begon te vallen dat ze in de ene bak wel gewoon vrolijk met de voelsprieten naar buiten rondliepen, en in de andere bak zo min mogelijk bewogen.
Bleek dat er gewoon een venijnig bijtertje in de ene bak zat.
Vjestagirl schreef:Kleine tip voor iedereen: gebruik tijdens het schoonmaken altijd een waterstofzuiger ipv een slang! Ik ging vandaag aquaria schoonmaken. Bij nummer 3 aangekomen (5 goudvissen) ging het mis, 1 van de vissen zwom voor de slang langs en werd vastgezogen. Hij trok zich los, maar trok daarmee een groot gat in zijn lijf waardoor zijn ingewanden naar buiten kwamen. Hij schoot er snel vandoor, een hoekje in, en toen ik eraan kwam met het schepnetje om hem eruit te halen en in de vriezer te zetten was hij al zo goed als dood.
Met een waterstofzuiger kan dit niet gebeuren! Ik sla mezelf nu voor m'n kop dat ik het niet gedaan heb, ik heb dat ding gewoon liggen... Ik heb deze visjes gekocht omdat ze verkeerd gehouden werden, en ik ze nog een half jaartje binnen wilde houden voordat ik ze uit ging zetten in een vijver... En nu issie dood![]()