http://versvoer.nl/oscommerce/index.php ... 451a170eb2
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mika11 schreef:Mijn hond krijgt vers vlees maar ik wil hem ook wel eens iets tussendoor geven.
Wat gebruiken jullie daarvoor?
Ook met oefenen en ik hem wil belonen met iets lekkers.
Nu koop ik gewoon van die hondenkoekjes/staafjes van pedigree.
mika11 schreef:Mijn hond krijgt vers vlees maar ik wil hem ook wel eens iets tussendoor geven.
Wat gebruiken jullie daarvoor?
Ook met oefenen en ik hem wil belonen met iets lekkers.
Nu koop ik gewoon van die hondenkoekjes/staafjes van pedigree.
jilleroo schreef:ik zou graag met gedroogd vlees willen werken met de herder van mn moeder, maar na verschillende soorten te hebben geprobeerd komen we weer bij frikandellen uit.... (overigens alleen voor training)
tis ook vlees denk ik dan maar
Cemlys schreef:Hier zijn ze er ook gek op, maar werd de laatste keer afgeraden ivm gevoelig hond.
maar goed er zijn zat alternatieven om te geven natuurlijk.
Vandaag nog maar 1x de gok gewaagd en purizon voer besteld, in de hoop dat er geen diarree ontstaat deze keer (de orijen was niet voorradig).
*fingers crossed*
Silence schreef:Interessant topic
Zelf wil ik ook graag de honden (deels) op KVV zetten.
Helaas krijg ik dat er thuis niet door.
Een van de hondjes staat op Royal canin (hypo allergenic) wegens medische redenen.
Zijn al twee jaar aan het dokteren met haar en dit is waar we op uit gekomen zijn waarvan ze niet ziek wordt.
De andere staat op beneful en de pup staat momenteel nog op specific (van de dierenarts) maar mam wil haar straks over op smolke.
Zelf trekt de KVV mij wel. Honden hebben veel ontlasting en ook de nodige jeuk.
Helaas krijg ik mam niet overtuigd en das dan weer het nadeel van (noodgedwongen) thuis wonen.
Kuggur schreef:En ik ben geen tegenstander van "vers" voeren per se (zolang ik het niet zelf hoef te doen).
Waar ik wél een tegenstander van ben is de bij tijden hemelschreiende onzin waarmee de rauw voer discipelen hun voedermethode verdedigen, en andere (zoals brok) verketteren.