Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:kimmie vanmorgen,had ze wel al 4x mee door de wei gehold met paarden buiten zetten...
http://www.myvideo.nl/watch/6479555
kimmie261 schreef:nou hij kan zijn borst nat maken,ze is een soort van gekke hond aan het zijn hier...en mijn honden willen niet spelen...die brommen alleen maar tegen haar....
ik zei al,op zoek naar een logeer JR
Meys schreef:Jammer dat ik niet in de buurt woon, heb nog wel een leuk speelmaatje voor dr...een 4 maanden oude pup die zo gek als een deur is.
Breghje schreef:Zit me net af te vragen... zouden die voelen dat er iets toch niet goed is met haar? Omdat ze brommen? Of zijn het gewoon niet van die energieke spelers net als dat hobbelende bolletje met flapoortjes dat op het filmpje heerlijk hond aan het zijn is?
kimmie261 schreef:Breghje schreef:Zit me net af te vragen... zouden die voelen dat er iets toch niet goed is met haar? Omdat ze brommen? Of zijn het gewoon niet van die energieke spelers net als dat hobbelende bolletje met flapoortjes dat op het filmpje heerlijk hond aan het zijn is?
haha nee hoor,zijn gewoon een stel ouwe bromdozen aan het worden....
ze brommen ook naar elkaar,soms word je er helemaal niet goed van,dat eeuwige gebrom...![]()
kimmie wilde wel spelen,maar Mickey had er geen zin an....![]()
helaas voor kimmetje,nou ja,ze is er even uitgeweest...