Gefeliciteerd aan al de anderen! Gabber mocht gisteren als 'na z'n verjaardag kado' 7 uur alleen thuis zijn. Dat kon mijn vorige herder niet vanwege blaasproblemen dus had al oppas geregeld tot ik besefte zelf donderdag tm dinsdag vrij te zijn waardoor het helemaal niet slecht zou zijn dat ze op zondag rustdag zouden hebben. Gezien op mijn vrije dagen ze overal en nergens mee naartoe gaan. Dus s ochtends lekker opgestart en 5 km polderwandeling gedaan en ze gedag gezegd. Toen ik ze eind middag op kon halen sliepen ze nog half haha. Komt zelden voor maar we wilden nu eens een bosrit mee doen met de paarden en op die menwagen past Gabber niet meer. Toch fijn dat dit wel kan
Leo
Geplaatst: Gisteren, 18:13
Gefeliciteerd met Gabber en Snuf! Beide groeien ze prachtig op!
Vesper staat er beeldig op
dierenfan
Geplaatst: Gisteren, 19:31
Mijn laatste puppen voor Gabber had ik 4 hoog op een flat. Nu wonen we in rijtjeshuis met fijne tuin. Het is zo genieten. Vandaag de buutendeur hele dag open gehad. Gabber heeft de hele speelgoed collectie de tuin laten zien maar ook heel veel vrienden gemaakt. Mier 1, 2 en 3, torrie, pissie, torrie 2, vliegende mier...hij vind iedereen geweldig. Hup die grote dopneus erop, de plofpoot erbij en yahoe verstoppertje spelen met nieuwe vrienden....die hij daarna regelmatig echt kwijt is. Zeker als hij kusjes geeft... Maar hij is zacht in de bek en torrie mocht binnen spelen. Dat toch maar hersteld Lekker ding is het . Meneer in kwestie ligt nu heerlijk te maffen van alle indrukken. Elke dag is weer een feest met deze kanjer
Konstantine
Geplaatst: Gisteren, 20:20
Leuk hè dierenfan, dat ze met dit goede weer naar buiten kunnen en zich zo kunnen vermaken Je hebt geen tv meer nodig als je hierop zit te kijken
Vanwege een buffetkast waar hij echt absoluut niet onder mag kruipen zijn kleine balletjes hier binnen geen optie, dus dat hij die buiten wel mag maakt hem heel gelukkig Voor binnen hebben we zo'n grote zachte bal en die vindt hij ook leuk, maar toch op een andere manier.
Gefeliciteerd met de knappe jarigen! Zulke leuke foto's!
Wat fijn dat Gabber gewoon 7 uur alleen kan zijn, knappe hond. Na zo'n lange wandeling was hij in elk geval wat energie kwijt.
Ik heb vandaag voor het eerst detectietraining gedaan met mijn Labradormix. Hij hield het een halfuur vol, daarna was hij helemaal hyperdepiep en kon alleen maar als een dolle tegen mij en de trainer opspringen. Wel een paar handige tips en oefeningen meegekregen naast thuis verder gaan met detectie oefeningen. Note to self: niet met korte mouwen gaan trainen, mijn armen zitten helemaal onder de krassen van zijn nagels door het opspringen