Miepmiept schreef:Tijdens de dekrijpe dagen heb ik mijn reu toch graag uit huis, het liefst een dag van te voren. Hoeveel dagen zitten ze dan uiteindelijk apart gemiddeld?
Van te voren was ik eigenlijk van plan om de reu vanaf de eerste druppel bloed uit huis te doen, maar ik was net terug van kamp waardoor de reu al bij mijn ouders gelogeerd heeft dus ik wilde hem toch weer even mee naar huis nemen, anders werd het wel erg lang. Krijg ik hem straks niet meer mee naar huis.![]()
Ik vind het gewoon erg spannend, want het mag écht niet gebeuren. Het is voor mij voor het eerst. Nu zitten ze idd met toezicht nog samen, teef luier en mps en reu heeft ook een mps aan. Reu is ook super relaxed.
Dat is afhankelijk van de teef en de reu, als je ze gaat scheiden reageert die veel heftiger als de reu terugkomt. Dus dan zou ik zelf wachten tot de teef ver klaar is, anders heb je kans dat het irritante gedoe erger is als de reu terugkomt.
Die geur blijft toch nog wel even aan de teef. Als ze klaar zijn dan doe wij ze altijd wassen, niet voor onze reuen maar die van andere mensen.