Soms lijkt een hond mij heerlijk om mee te wandelen, helemaal als ik hier de foto's zie.
Gezelligheid op de krabpaal hier.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-06-25 19:23
Week 23. Sky liep net te zeuren dat ze naar buiten wilde dus tuigje omgedaan en even buiten gelopen. Nog even op het bankje in de tuin gezeten en toen deze foto gemaakt.
Faizah heeft een nare teenontsteking gehad vorige maand dus het foto's maken is er een beetje bij ingeschoten.. Maar ik heb vanmorgen toch weer eens de camera mee genomen
Oma in volle galop
Leo
Geplaatst: 10-06-25 08:46
Knappe oma
Door drukte vorige 2 weken vergeten, en überhaupt weinig tot geen foto's gemaakt.. dus alsnog:
Week 22:
Terwijl ik druk was, genoot Fitz van de rust
Week 23: Nog meer rust (en een unicum dat poes Saartje de hond zo dichtbij laat liggen)
JesdaJinn
Geplaatst: 10-06-25 16:07
Week 24
Getraind met de hondjes Behalve de ena laatste Die was voor de fun mee
Leo
Geplaatst: 12-06-25 08:17
Week 24
De briltraining is in het volgende level aangekomen: het gekleurde glas er in!
(N.B. de bril hebben we als experiment. Hij heeft hem hier niet nodig, maar gewenning is belangrijk. Mogelijk mede door zijn lichtgekleurde ogen merkten we op vakantie, vooral in de bergen, wat ongemak op. Rode ogen, knijpen tegen het licht (vooral bij sneeuw of licht gesteente) en veel tranen. Deze brillen zijn speciaal ontwikkeld voor gebruik tijdens activiteiten en sport, dus we gaan het tijdens onze komende vakantie uitproberen)