Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mirriejj schreef:Mag ik jullie tips vragen?
Welke slowfeeders zijn goed te gebruiken met kleine rassen? Formaat dwergkeeshond.
Denk aan de Bodhi & the Birchtree Honeycomb, de Sodapup mandala, Wild ‘n Fresh grubmatten. Deze zijn allemaal bij oa Kwispel & Relax te koop. Een nieuwe webwinkel is https://lickinggoods.nl/ en wat ze tot nu toe aan slowfeeders hebben staan is allemaal geschikt voor kleine honden. In het begin is het vooral even de moeilijkheid opbouwen en sommige slowfeeders kun je gewoon niet helemaal vullen omdat je daarvoor niet voldoende voert.

.

Mijn honden hebben er geen last van en vinden het lekker, dus ze krijgen af en toe met z’n drieën een kleine avocado. Schil en pit gaan inderdaad de prullenbak in 
, dus dat is jammer bij deze bak, maar ze zijn alleen al superschattig.
Hopelijk snel voor eens en voor altijd van die stomme giardia af! Goed dat jullie een voedingsdeskundige in de arm hebben, het kost ook zoveel tijd en moeite qua darmherstel achteraf.
, maar geeft ons meer vrijheid (Elmo kan niet alleen zijn) en hij heeft een superfijne oppas. We hebben de kinderen van mijn vriend mee en dan is het fijner als we ook uitjes kunnen doen zonder honden. Gelukkig gaan we in oktober nog eens met alledrie de honden
Kan niet wachten als ik zulke foto’s zie.
ga er voor mezelf wel goed op dat ingrediënten elkaar niet raken maar pfoe de honden maakt het niet zo uit, ze eten toch beter als ik groente bv door hun vlees meng.
Het slaat eigenlijk nergens op, hahaha. Al vind ik ook vaak die hele volle verrijking met van alles er op en er aan wel mooi. Zie soms ook wel dingen met echt tien leuke koekjes er op en dan vraag ik me wel af of het doel niet voorbij geschoten wordt