Ik wilde foto's maken van Elani met een zwarte achtergrond en haar international champion lint. Elani had er niet zo veel zin in. Een reden waarom ik dat ook wilde was omdat ik momenteel zo blij ben met haar kraag. Hier wat foto's van vandaag. Nishi en Lanah mochten ook een keer.
Ooh bij mijn vriendin hebben ze een nieuwe kater! Hij is gaaf!!! Hij heet officieel Efesos. Roepnaam Sushi. Bijnaam decibel. Die kat heeft een geluid niet normaal…
Zij is dit van kitten af aan gewent en blijft eigenlijk super goed bij me. Als her spannend is springt ze op mijn schouder of in mijn armen. Maar niet alle katten kunnen dat of vinden dat leuk.
Bedankt! Het lijkt mij ook erg leuk bij een eventuele toekomstige kat
xoranlover
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-24 19:36
Hier een spannend weekend en paar dagen achter de rug met Lanah. Zaterdagnacht was ze heel benauwd. Dierenarts waar we heen moesten (wat een verschrikkelijke man…) heeft alleen snel gekken en wat medicijnen gegeven in de hoop dat ze opknapte….
Maandag naar eigen dierenarts. Daar hebben ze foto’s gemaakt en ze heeft bronchitis. Nu medicijnen en kijken hoe dat gaat.
Op zich goed. Ik kan met de metacam stoppen als het goed gaat en starten als ze het nodig heeft. Voor nu heeft ze er weinig last van. Warme dagen kunnen wat lastiger zijn maar ik heb er vertrouwen in dat het gewoon goed komt.