Limoen, mag ik vragen wat er met Valente aan de hand is? Toch iets met die flubbertjes? Je zal het allicht niet heel vervelend vinden dat ze blijft, maar het zat toch niet in de planning (Al zal Iep er wel blij mee zijn )
Heerlijk! Die katers groeien goed! Valente blíjft maar eten. Ongelooflijk. Als ze d'r eigen op heeft gaat ze dat van Lenthe of Iepie erbij op eten. Valente weegt nu overigens 1635 gram. Groeit ook gestaag
Ik heb een geniaal filmpje van Iepie Het is net een hond. Hij is aant uploaden.
Dat Iepie een bijzondere kat is, wisten we allemaal wel Ze luistert als een hond, volgt als een hond, kletst de hele dag met je en kan hele toneelstukken opvoeren. Iepie begraaft ook altijd, als een echte hond, haar eten wat ze niet meer hoeft. Of als ze eten ziet staan waar ze gewoon geen zin in heeft wil ze het ook begraven.
Hier 2 filmpjes, één op tafel en één wil ze begraven onder een kleedje. Ze doet 't ook met brokken.
Haha, dat Birmanen niet de intelligentste wezens op aard zijn maakt het filmpje wel weer duidelijk. Hier thuis moet ik vaak ook zo lachen om die maffe acties.