Haha ja hè? Zeiden wij dus ook al. Gister niet meer aan toe gekomen nieuwe foto te plaatsen, maar ze komen echt uit een ander land beide. Mamsie van Mayla lijkt ook heel erg op Rouschka.
er is me hier toch weer een pak sneeuw gevallen! Jonas had er eerst niet zoveel zin in om er in te gaan maar daarna vond hij het helemaal geweldig. Straks onder t wandelen neem ik de camera misschien wel mee om wat leuke plaatjes te schieten!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 06-02-13 16:44
sneeuw? waar? Hier echt nog geen halve cm , gelukkig, vind er niks an. Wel frisjes buiten!
Percy
Geplaatst: 06-02-13 16:47
Hier schijnt de zon, geen sneeuw te zien. Gisteren wel heel veel hagel en eergisteren nacht heeft het hier enorm gespookt. Gelukkig zaten wij nog in de goede hoek want twee andere plaatsen in België hebben het zwaar te verduren gehad. Hele huizen zijn daar onbewoonbaar geworden in een paar minuten tijd.
Ik heb gisteravond mijn knie flink bezeerd toen ik meneer in de hal wilde leggen voor het naar bed gaan. Hij probeerde weg te schieten en toen knalde ik met mijn knie tegen de deurpost. Leuk hé, honden?
Hier was het ook niet echt winters, wel een beetje ijzel vanmorgen. Laat het nu maar even lekker opdrogen, blijft m'n hond ook beter schoon haha! Ik ben nu na het wandelen eerst eindeloos bezig om hem weer een beetje schoon te krijgen, hihi!
oh ja hij heeft kippennekken geprobeerd vandaag, en ze zijn goedgekeurd!
Wij hadden/hebben ook een flink pak sneeuw.Is wel een deel al weggesmolten. Maar ondanks de dooi lag er nog zoveel dat mijn vriend wel 3 sneeuwpoppen heeft lopen maken met mijn kids. BEn er echt niet blij mee met mijn dikke buik hopen dat het niet gaat opvriezen vannacht. EN ja nog steeds geen babe alweer 41 weken vandaag
ik laat jonas ergens uit waar in de lente en zomer soms schapen lopen. ideaal want dit is helemaal afgezet dus daar kan hij lekker los. het zijn 2 grote weien, 1 is gewoon wei en de andere daar zitten ook struikjes en wat vijvertjes.
in de zomer en lente mag je daar ook gewoon lopen alleen houd ik jonas dan in de wei waar de schapen lopen wel vast anders gaat hij er achter aan maar dan kan hij dus alsnog in de andere wei los. je kan er niet heel lang wandelen maar ik ben al lang blij dat hij tenminste ergens even los kan!
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Was bij ons vanmorgen ook 1 ijsballet. Mijn oudste zoon ging ook flink onderuit. Pfff blij dat het nu weg is. Mijn hond slipte ook uit de bocht Clyde keek een partij raar die begreep er niets van
Haha ik heb het eerste stuk vanmorgen gelopen met de fiets, voor ons huis was het niet te doen. Stukje verderop wel, dus ik kon iig met de hond naar het bos.
Er is hier een nieuwe dierenwinkel geopend, een superstore zeg maar. Dus ik moest gelijk even kijken, en heb voor Gis allemaal lekkere dingetjes meegenomen. Reepjes gedroogd hert, reepjes gedroogd konijn, Rodi worsten en twee pakjes Smuldier vlees. het verwende nest haha!
Percy
Geplaatst: 07-02-13 20:15
Dat klinkt zeker als een luxe hondenmaaltijd
Hier was het niet glad. In Limburg wel, ben blij dat we dochter en paard vandaag niet hoeven halen. Precies de plaats waar haar school is, was het ergste w.b. ijzel. Zaterdag zal het wel beter zijn. Ik word wel simpel van de hagelbuien, schijn de zon, denk ik lekker de paarden te gaan doen, krijg ik toch weer een bui op mijn hoofd. Artico interesseert het helemaal niets. Zo'n miep als mijn Ridgeback was met nattigheid, zo onverstoorbaar is hij.
Hier is er weer een dun laagje sneeuw gevallen, in ieder geval er ligt een laagje op de bank en de tafel, op de grond lijkt het te smelten. "Lijkt", ik hoop dat het niet gaan vriezen is anders betekend dat weer schuiven en ik heb deze winter al meer op mijn k*nt gelegen dan op mijn benen gestaan Voor mij mag het lente worden!
van mij ook wel ja... gisteravond was het hier echt sneeuwstorm, haha! Gelukkig was Gis zo slim om zijn late plasje er gelijk uit te gooien dus we zijn nauwelijks nat geworden. Nu is alles alweer weg, het heeft hier niet gevroren. Maar ik heb al wel krokussen gezien dus kom maar op met die lente!
Hilarisch gisteravond, ik denk ik geef dat dier lekker zo'n half bakje Smuldier om te proeven, meneertje vond het helemaal geweldig en reuze interessant, tot het in zijn bak zat. Hij pakte wat beet, schudde ermee en gooide het op de grond. Geur was goed, maar die structuur!!! nee dat kan écht niet, ik ben toch geen wild beest? Uiteindelijk heeft hij het wel opgemaakt nadat ik het gemengd had met zijn brokken, de smaak vindt hij goed maar hij kauwt er ook heel raar en snel op, het glibbert natuurlijk in zijn mond haha! echt té grappig. Maar goed zal een kwestie zijn van wennen, hij is sowieso niks gewend qua eten, ja mensendingen en gewoon brokken. Tot dusver went hij snel genoeg aan de nieuwe dingen, vooral als hij het dan maar een keer proeft is het eigenlijk wel OK.