Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Wat is Freddy leuk!
Ik zit er aan te denken om 1 keer een nestje te fokken... Ben nu op zoek naar een geschikte vrouwtjeshamster en een 'dekhamster'. M'n eigen mannetjes hamster is namelijk niet geschikt. Hij komt van een particulier nestje maar wel begeleider door een fokster. Had vandaag die fokster even gemaild en het blijkt dat er al 2 broertjes van Pip gestorven zijn. Heel erg sneu... Dus daar ga ik iig geen nestje mee fokken.
_Tara_ schreef:Wat is Freddy leuk!
Ik zit er aan te denken om 1 keer een nestje te fokken... Ben nu op zoek naar een geschikte vrouwtjeshamster en een 'dekhamster'. M'n eigen mannetjes hamster is namelijk niet geschikt. Hij komt van een particulier nestje maar wel begeleider door een fokster. Had vandaag die fokster even gemaild en het blijkt dat er al 2 broertjes van Pip gestorven zijn. Heel erg sneu... Dus daar ga ik iig geen nestje mee fokken.
ielsjj_ schreef:_Tara_ schreef:Wat is Freddy leuk!
Is leuk om een keer mee te maken, maar ik zal absoluut geen nest willen fokken voor de vermeerding.
Of te wel met een Marktplaats/Dierenwinkel etc. hamster fokken, terwijl je niets weet van de gezondheid. Daar zijn al genoeg hamsters uit gekomen.
Ik zal inderdaad dan even contact met een fokker opnemen. En dan vragen (vaak in goed overleg) of je een fokhamster (1 nest=fokken) mag reseveren voor eenmalig een nestje.