Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annetmulder schreef:Heeft iemand ervaring met biofood brokken? Deze bevatten 75 % vlees en geen gluten.
Chiqa schreef:annetmulder schreef:Dit las ik in een webshop, weet alleen even niet welke. Wij hebben er gisteren zoveel bekeken......
Dan denk ik toch dat je je erg vergist, maar zoniet ben ik wel benieuwd
Chiqa schreef:annetmulder schreef:
Dat is heel ander voer namelijk Biof krokant 12,5Kg
Eerder noemde jeannetmulder schreef:Heeft iemand ervaring met biofood brokken? Deze bevatten 75 % vlees en geen gluten.
Verpakking ziet er ook heel anders uit.
Nijn schreef:Ik ga hier de oudste volledig op KVV zetten maar mevrouw geeft aan (met knorren) dat haar maag niet voldoende gevuld is.
Nu kwam ik diepvries eendagskuikentjes tegen, zijn er hier toevallig mensen met ervaringen om dat te geven naast de KVV?
milo schreef:Ik gebruikte Euro Premium voer maar daar ging mijn Labrador erg slecht op, gele en heel zachte ontlasting.
Nu gebruik ik Royal Canin (gewoon de standaard versie) en daar doet hij het goed op.
Imeand ervaringen met Farmfood? is goedkoper maar geperst, dus zwaar op de maag vertelde de dierenwinkel me..
milo schreef:Ik gebruikte Euro Premium voer maar daar ging mijn Labrador erg slecht op, gele en heel zachte ontlasting.
Nu gebruik ik Royal Canin (gewoon de standaard versie) en daar doet hij het goed op.
Imeand ervaringen met Farmfood? is goedkoper maar geperst, dus zwaar op de maag vertelde de dierenwinkel me..