morgen gaat het gebeuren (als er niks tussen komt, anders schuift het gewoon een dagje op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nathalie_v schreef:spott @ ik denk dat het toeval is. het komt niet vaak voor dat het goed gaat.
ik denk niet dat je er een konijntje er bij moet doen... maar je kan het natuurlijk altijd proberen. zet ze dan in het begin met de hokken naast elkaar!!! pas na een aantal dagen kan je proberen ze bij elkaar te zetten!
Tiffany schreef:Ja dus, wat heeft dat er nou mee te maken? Ik fok ook raskonijnen en die zitten allemaal bij elkaar en dat gaat gewoon goed. Ik heb zelfs 2 dekrammen bij elkaar lopen en dat gaat ook gewoon goed![]()
en dat 90x60x60 is wel erg klein he? Als ik bij een fokker kom die zijn dieren zo klein houd koop ik daar al geen konijn meer.
Konijnen zijn wel degelijk groepsieren bij deze nodig ik je eens uit om te komen kijken hoe ze hier met elkaar omgaan.
Mijn konijnen zitten trouwens allemaal in verschillende rennen buiten op een groot oppervlakte. Ik fok met die dieren dus verdienen ze zeker wel wat meer als 90x60x60.
Voor de drachtige voedsters heb ik een flat staan waarvan de hokken 160 bij 70.
En een excuus van mijn tuin is niet groot genoeg gaat niet op want ik woon zelf in de Randstad.
Maar ach het is maar net hoe je met je beesten om wilt gaan en of je voor eht geld fokt of voor je hobby..
takkie_muis schreef:mijnes is ook alleen en met zijn knuffel doet hij alles ook vieze dingen
Faniek schreef:takkie_muis schreef:mijnes is ook alleen en met zijn knuffel doet hij alles ook vieze dingen
Ik zie een heleboel konijnen in je profiel, maar ik zou voordat je foto's maakt je hokken goed verschonen, ziet er nu wel erg smerig uit.
Faniek schreef:takkie_muis schreef:mijnes is ook alleen en met zijn knuffel doet hij alles ook vieze dingen
Ik zie een heleboel konijnen in je profiel, maar ik zou voordat je foto's maakt je hokken goed verschonen, ziet er nu wel erg smerig uit.
Overigens mijn konijnen zijn ook de meeste zeer tam en gek op mensen hoor. Ze komen aangerend als ik kom en willen geaaid worden en gaan er zelfs voor zitten!
Jammer dat het nu niet kon, ik hoop dat je konijn zsm gelukkig gekoppeld is.