Het geeft ook niks dat je het vriendelijk hebt gezegd, dan heb ik je verkeerd begrepen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blinnii schreef:Een donsdeken lijkt me een beetje te veel van het goede ja.
Het geeft ook niks dat je het vriendelijk hebt gezegd, dan heb ik je verkeerd begrepen.
marialva schreef:eilleen333 schreef:Ik denk dat dat uitbuiten inderdaad wel meevalt.
Ik woon helaas niet in de buurt, maar toch even een stipje hier om het allemaal te kunnen volgen. Hoop echt dat je je kat terugvind!
Misschien een idee om Hart van Nederland of de plaatstelijke tv te contacteren?
hebben we al geprobeert maar die vinden het niet intresant genoeg om daar zendtijd voor te maken , er verdwijnen zoveel katten elke dag
Ikima schreef:Het is zo'n opvallende kat, die moet iemand wel opvallen, misschien mensen die bij kennissen plotseling een nieuwe kat zien die daar op lijkt en jou gaan bellen. Niet de moed opgeven, katten kunnen soms weken ergens rondzwerven, vooral als ze geschrokken zijn. Ik hoop voor je dat hij binnenkort weer voor de deur staat of dat iemand hem heeft gevonden.
Citaat:Dat is wel waar ja. Maar ik moet zeggen, ik zie maar weinig mensen die zo volhardend blijven zoeken naar hun maatje. Petje af daarvoor! Hoop echt dat je hem terug vind
whitje schreef:heey wat erg zeg ...... je maatje zoekende!!
ik kom je even hoop inspreken, want hier in de buurt was ook iemand zijn kat kwijt en die had het ook al een beetje opgegeven maar uiteindelijk was hij toch weer terug gevonden!
is hij trouwens wel gecastereerd dus niet dat hij nu achter een poes aanzit ofzo ... ik zeg maar wat?
Ik kan ook niet begrijpen als mensen zo'n beestje houden als ze weten dat hij vermist wordt en zo en zo als je hem vind dan geef je dat door aan asiel of dierenarts dat je een kater gevonden hebt ... althans dat zou ik doen.
Maar heel veel succes en blijf doorzetten!!
Citaat:hij is nog maar net 5 maanden dus gecastreerd is hij nog niet
whitje schreef:Citaat:hij is nog maar net 5 maanden dus gecastreerd is hij nog niet
Dus het zou dan kunnen dat hij achter een poes aanzit of is hij daar ook nog te jong voor???
marialva schreef:]
Dus het zou dan kunnen dat hij achter een poes aanzit of is hij daar ook nog te jong voor???
Tinuss schreef:Wow wat een mooi verhaal.......en wat een lieve vrouw dat ze je een kitten aanbiedt
Nu nog duimen dat jouw bobby ook snel gevonden wordt
poes schreef:Ik vind het erg mooi van je dat je op zoek gegaan bent naar de eigenaar van die brit
Maar dan heeft die ene dame daar allemaal katten zitten die ze niet even meldt of zo? Triest hoor...