Ja goede tip, ik wil ze ook zo snel mogelijk even na laten kijken door de dierenarts, stom eigenlijk maar heb geen flauw idee hoe nu verder, dus als iemand dat weet graag.
Bruutje is afgelopen vrijdag gecastreerd, wel ontzettend sneu, hij loopt nog steeds met een kap om maar beter zo, Chichie is loops en 1 nestje is genoeg.
Het is me zo tegen gevallen, Beer heeft echt pijn gehad, zachtjes piepen, zover dus alle berichten dat het bij honden makkelijk gaat, ja dag is vast door mannen verzonnen.
Nee dit doe ik me hondje geen 2e keer aan.
Als de pups er morgen nog niet waren zou Beer keizersnede krijgen maar ze is me te snel af, hihihih.
Weet je ik zat me beetje te verbijten op de commentaat die ik kreeg, heb er wel over nagedacht want kan goed met kritiek om gaan als het onderbouwd is maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat iemand zijn hondje meschien wel 2 keer per jaar laat overkomen, Beer heeft echt veel pijn gehad, en je bent zo machteloos.
Ik ben anders gaan denken, dit nooit meer.
Ik heb wel eens een jack russel nest gehad, tijd terug al weer.
Ook een oeps nestje, fijne buurvrouw die haar hond altijd los liet lopen maar goed ander verhaal.
Zij heeft het toen alleen gedaan, was hele dag spoorloos en savonds vonden we haar en de pups gelukkig gezond (is nu ook gesteriliseerd) maar dan is het anders de pups zijn er opeens en je ziet niet wat ze doormaken.
Ik ben trots op Beer en op Bruutje, samen hebben ze mooie kinderen maar in dit huishouden zal nooit meer een pup geboren worden.
Nu nog goed baasje voor nummertje vier, mijn kleine suprise en dan ben ik tevreden.
Is ook wat 3 echoos en dan haar niet opmerken. En nee is geen kleintje is de grootste die er is.