mijnes dan ook nog maar eens met zijn maffe smoeltje.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ireneee schreef:inkepink - gelukkig hebben jullie hem een goed tehuis gegeven! Is altijd mooi om te horen zoiets. Heb je eigenlijk nooit meer iets van de vorige baasjes gehoord?
inkepink schreef:Ireneee schreef:inkepink - gelukkig hebben jullie hem een goed tehuis gegeven! Is altijd mooi om te horen zoiets. Heb je eigenlijk nooit meer iets van de vorige baasjes gehoord?
sterker nog ik heb geen idee wie het zijn (en dat is misschien maar goed ook) Heb alleen de auto gezien waar tom uitgekegeld is en die heb ik maar niet gevolgd, ken mezelf te goed....

). Komt wel weer goed, zo reageerde hij de eerste week tijdens de logeerpartij bij mijn zusje ook op haar kitten, maar hij vind zichzelf sneu
. Zeg nou zelf, als volwassen kat van zo'n 6,5 kilo moet je toch ook bang zijn voor een kleine boef van een kilo ofzo
. 
Hij is nu 4 jaar en het hele huis is van hem alleen, inclusief de tuinstoelen 

ben pleegmoeder van een asielpoes en haar kleintjes, ze zijn buiten gevonden, wsl. gedumpt, toen de beebs ongeveer 3 dagen oud waren. Ze zijn nu 2,5 week en al echte binkies! 
doerakje schreef:oliebol!! Dude poept ineens bloed, ga meteen naar de dierenarts..
Zou idd maar even langs de DA gaan! Je kan beter voor niks gaan en zeker weten dat ie niks heeft
Dan dat je maar blijft denken het gaat wel over en het vervolgens wat ergs is