Fitch schreef:Natuurlijk, het NRC schrijft bewust onzin op
nooit een verhaal in de krant zien staan waar jij de achtergrond van kende? dan weet je ook meteen hoeveel ze erom heen "verzinnen" om het mooier te maken of dat het onbewust erger word gemaakt omdat ze er geen kennis van hebben
en dat doen ze niet alleen bij het nrc maar ook bij de andere kranten!
Fitch schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat een paard dat 23 uur per dag in een box van 3x3 zit een beter leven heeft dan een aangebonden moederzeug, of stierkalfje die in de eerste 8 weken van zijn leven alleen maar in een kistje zit (ja, dat is legaal!).
waarop baseer jij dat stierkalfjes de eerste 8 weken in een kistje zitten? en heb jij wel eens een aangebonden moederzeug gezien?! ga eerst eens op boerderijen kijken en praten met boeren over dierwelzijn en verdiep je in de regels waar de boeren mee te maken hebben etc etc
het is dat wij zelf geen koeien meer hebben want anders had ik je graag een rondleiding gegeven
mijn idee is altijd dat mensen maar altijd geloven wat er in de media vertelt word en aan beeld vertoont word... 9 van de 10 dingen gebeurt in het buitenland en want daar hebben ze veel minder regels op gebied van dierwelzijn. maar mensen geven dan wel meteen de nederlandse boer de schuld terwijl ze nog nooit op boerderijen geweest zijn
wij hebben pas een stier laten slachten en ik weet zeker dat ie een mooi leven heeft gehad want anders had ie ook nooit zo mooi in het vlees gezeten
topkwaliteit vlees voor gemiddelt 5,50 de kg... je weet waar het vandaan komt en wat er mee is gebeurt! dat is wel anders als het vlees van de appie of super of waar dan ook... dat vlees is bijna allemaal ingevroren geweest en word weer lekker als vers verkocht als het ontdooit is! en dan nog maar de vraag wat voor leven zo'n buitenlands beest gehad heeft...