pubelia schreef:@ sherwood , ik denk idd dat je erg goed bent voor je dieren. En ik kan idd begrijpen dat je liever zelf je dieren fokt voor aan de slangen voeren. Ik kijk daar ook eingelijk nuchter tegen aan. Ik kan je ook zeggen dat je beter je eigen dieren voor voer kan fokken. Ik heb ergens gewerkt (stage gelopen) die deden ook dieren fokken voor slangen voer. Dar "bedrijf" staat erg "goed" aan geschreven als zijnde iemand die ervaring heeft met voornamelijk hamsters en daar ook erg goed in is.
Maar ik wil daar echter geen dieren meer van hebben. Ik heb daar gezien hoe ze met de dieren daar omgaan. Het liefst hebben ze daar alle dieren op oud brood en water, en voeren ze het liefst geen brokken. het is dat het de dieren daar het niet goed op doen, dus ze zijn genoodzaakt om dat te voeren.
Dat "bedrijf" fokt voor dierenwinkels, en als een dier ziek is laten ze eingelijk vaak het dier maar verrekken. Dieren die ze hebben zien dood gaan vriezen ze in als voerder dieren.
Bij dit bedrijf heb ik ook een aantal rusjes gehaalt, met suikerziekt. Ze zijn allemaal niet tam. De syren moeten ze met handschoenen oppakken want die bijten en zijn agressief.
En ja nog steeds staat dit bedrijf goed aangeschreven bij mensen op het hamster forum...
Ik denk dat ik een vermoeden heb wie je bedoelt. En diegene staat goed aangeschreven omdat zijn broer wel een goede fokker is/was? Zit ik goed?