Katje wil niet eten, overleden -> update pag 4: Yamcha terug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Re: Katje wil niet eten -> update pag. 2, helaas overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:03

marleen_usar schreef:
Wat ik niet begrijp is dat je in het begin zegt dat je kat dood is maar was dat niet zo dan?

Lees maar een paar posts van Yamcha terug, dan begrijp je het hele verhaal wel Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:50

Exact Hilli Lachen

Iig ben ik heel blij Lachen

Storm: hij heeft vanmiddag wel gezocht, maar is er mee gestopt... maar hij was altijd al de sterkere (ook geestelijk) van de 2....
Hij redt het wel denk ik Ja

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:36

Hilli schreef:
marleen_usar schreef:
Wat ik niet begrijp is dat je in het begin zegt dat je kat dood is maar was dat niet zo dan?

Lees maar een paar posts van Yamcha terug, dan begrijp je het hele verhaal wel Ja

Ik denk dat Marleen_usar bedoeld, doordat je zo zeker in je beginpost aangeeft dat je andere katje dood is, omdat het is aangereden..
Hoe jij dan zo stellig wist dat Yamcha dood was?

Ook ik maakte dit uit je posts op, dus ik snap haar vraag wel..

Gewoon een vraag niets meer, niets minder.. Knipoog

Wat niet weg neemt dat ik het sneu voor je vind van je katje Sanka.. En dat ik het heerlijk voor je vind dat je verloren kind weer terug is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:48

Ik snap het ook wel Lachen
En een vraag mag gesteld worden... Ja
Yamcha is ook het soort kat wat vlak voor auto's langs rent... bovendien had iemand gezien dat een kat die getijgerd met wit was, langs de weg lag en wss was aangereden... ik ben er later naar toe gegaan, naar de plek, maar het lichaam lag er niet meer, ik heb toen aangenomen dat het Yamcha was geweest....

Toen kwam zondag dat noodweer.... harde wind (er is nog een boom omgewaaid bij ons) de regen kwam met bakken uit de lucht.... en Yamcha kwam niet, terwijl hij een grote hekel heeft aan regen en wind....
Dat was het moment waarom ik dacht zeker te zijn dat hij er niet meer was.... maandag heb ik mijn topic geopend, met de info die ik toen had.

Het was ook niet echt belangrijk, het ging mij vooral om mijn katje Sanka, hoe ik hém kon helpen.... om een goed beeld te geven van de situatie heb ik verteld dat Yamcha er niet meer was. Na die regen en het verhaal van de buurvrouw was ik idd heel stellig, ik dacht het zeker te weten.

Ik was vanmorgen ook in shock toen Yamcha zo de tuin in kwam lopen.... ik geloofde het eerst gewoon niet, hoewel ik het met eigen ogen zag.... pas vanmiddag voelde ik me blij, toen heb ik de update op Bokt gegeven....

Edit: even mijn eigen beginpost teruggelezen, ik was idd heel stellig dat Yamcha dood was.
Wel, ten onrechte.... gelukkig!!!
Maar ik was er idd wel heel zeker van Lachen

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:58

Yamcha schreef:
Ik snap het ook wel Lachen
En een vraag mag gesteld worden...
Yamcha is ook het soort kat wat vlak voor auto's langs rent... bovendien had iemand gezien dat een kat die getijgerd met wit was, langs de weg lag en wss was aangereden... ik ben er later naar toe gegaan, naar de plek, maar het lichaam lag er niet meer, ik heb toen aangenomen dat het Yamcha was geweest....

Toen kwam zondag dat noodweer.... harde wind (er is nog een boom omgewaaid bij ons) de regen kwam met bakken uit de lucht.... en Yamcha kwam niet, terwijl hij een grote hekel heeft aan regen en wind....
Dat was het moment waarom ik dacht zeker te zijn dat hij er niet meer was.... maandag heb ik mijn topic geopend, met de info die ik toen had.

Het was ook niet echt belangrijk, het ging mij vooral om mijn katje Sanka, hoe ik hém kon helpen.... om een goed beeld te geven van de situatie heb ik verteld dat Yamcha er niet meer was. Na die regen en het verhaal van de buurvrouw was ik idd heel stellig, ik dacht het zeker te weten.

Ik was vanmorgen ook in shock toen Yamcha zo de tuin in kwam lopen.... ik geloofde het eerst gewoon niet, hoewel ik het met eigen ogen zag.... pas vanmiddag voelde ik me blij, toen heb ik de update op Bokt gegeven....

Dank je wel voor de uitleg! Snap het nu helemaal Knipoog

Heel veel sterkte met het verlies van Sanka..

Iig heerlijk dat Yamcha er weer is en ik kan me je ongeloof dan ook levendig voorstellen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:04

Dank je wel Lachen

Ik heb er iig van geleerd dat ik nooit meer iets moet aannemen zonder bewijs.... en dat ik altijd een second opinion moet vragen bij de DA... als het om belangrijke dingen gaat iig Lachen

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:24

Wat een verassing! Ik ben heel blij voor je dat Yamcha terug is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:46

Dank je wel! Haha!

Ik las over jouw kat, hoe gaat het daarmee?