marleen_usar schreef:Wat ik niet begrijp is dat je in het begin zegt dat je kat dood is maar was dat niet zo dan?
Lees maar een paar posts van Yamcha terug, dan begrijp je het hele verhaal wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Wat ik niet begrijp is dat je in het begin zegt dat je kat dood is maar was dat niet zo dan?
Hilli schreef:marleen_usar schreef:Wat ik niet begrijp is dat je in het begin zegt dat je kat dood is maar was dat niet zo dan?
Lees maar een paar posts van Yamcha terug, dan begrijp je het hele verhaal wel
Yamcha schreef:Ik snap het ook wel
En een vraag mag gesteld worden...
Yamcha is ook het soort kat wat vlak voor auto's langs rent... bovendien had iemand gezien dat een kat die getijgerd met wit was, langs de weg lag en wss was aangereden... ik ben er later naar toe gegaan, naar de plek, maar het lichaam lag er niet meer, ik heb toen aangenomen dat het Yamcha was geweest....
Toen kwam zondag dat noodweer.... harde wind (er is nog een boom omgewaaid bij ons) de regen kwam met bakken uit de lucht.... en Yamcha kwam niet, terwijl hij een grote hekel heeft aan regen en wind....
Dat was het moment waarom ik dacht zeker te zijn dat hij er niet meer was.... maandag heb ik mijn topic geopend, met de info die ik toen had.
Het was ook niet echt belangrijk, het ging mij vooral om mijn katje Sanka, hoe ik hém kon helpen.... om een goed beeld te geven van de situatie heb ik verteld dat Yamcha er niet meer was. Na die regen en het verhaal van de buurvrouw was ik idd heel stellig, ik dacht het zeker te weten.
Ik was vanmorgen ook in shock toen Yamcha zo de tuin in kwam lopen.... ik geloofde het eerst gewoon niet, hoewel ik het met eigen ogen zag.... pas vanmiddag voelde ik me blij, toen heb ik de update op Bokt gegeven....