Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LizMD schreef:Alles wat klein is (muisje, zwaluwtjes etc) verdrink ik altijd. Emmertje water (wel lauw, anders krijgt ie het koud...) en een minuutje of wat onder water houden. Grotere vogels (kauwen en merels) durf ik wel de nek om te draaien.
SecretLIN schreef:Wat jullie met die dieren doen geld dat alleen voor de kleine dieren? hihi of zou je ook een hele zielige kat die geen kans meer heeft die heel erg gewond is met een steen op zn kop slaan of verdrinken of levend invriezen of er gewoon nog een keer overheen rijden..? gewoon een vraagje hoorvind soms (LEES SOMS) dat mensen best gemakkelijk denken over het doden van bv een vogel maar een kat zouden ze het niet bij doen die moet dan we de (volgens sommige) lijdensweg en stress in de auto meemaken?
lies schreef:Ik heb laatst een jonge stervende zwaan gevonden en meegenomen naar de dierenarts. Ik zou zelf echt niets kunnen doen (nek omdraaien of een steen erop.. Brrr). Daar ben ik te laf voor.
De dierenarts heeft hem een spuitje gegeven en daarmee was de kous af. Ik zou er dus mee naar een dierenarts rijden.
SecretLIN schreef:Wat jullie met die dieren doen geld dat alleen voor de kleine dieren? hihi of zou je ook een hele zielige kat die geen kans meer heeft die heel erg gewond is met een steen op zn kop slaan of verdrinken of levend invriezen of er gewoon nog een keer overheen rijden..? gewoon een vraagje hoorvind soms (LEES SOMS) dat mensen best gemakkelijk denken over het doden van bv een vogel maar een kat zouden ze het niet bij doen die moet dan we de (volgens sommige) lijdensweg en stress in de auto meemaken?