word ik oma?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: word ik oma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:05

Die tepels! Bloos!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 12:11

Yamcha schreef:
Die tepels! Bloos!

Ja daar kunnen we moeilijk om heen Bloos! . Ik denk morgen of overmorgen. Als het maar niet zaterdag gebeurt, dan ben ik in principe weg... Ik kan ook wel dingen afzeggen maar toch...Elvis... NIET zaterdag!

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:17

arm ding, en dat met deze hitte.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:18

Yamcha schreef:
@ Diablo: hoe bizar... schrok je niet erg?

Nouja, ik wist natuurlijk dat ze op het eind liep. Maar ik was wel verrast ja Haha! .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 12:25

paardje2005 schreef:
arm ding, en dat met deze hitte.

Het is binnen koel, de deur staat ook niet open en ze ligt op een tafel. Met de hitte valt het gelukkig wel mee

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:26

Dat gaat niet lang meer duren hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:27

MarcoBorsato schreef:
Yamcha schreef:
Die tepels! Bloos!

Ja daar kunnen we moeilijk om heen Bloos! . Ik denk morgen of overmorgen. Als het maar niet zaterdag gebeurt, dan ben ik in principe weg... Ik kan ook wel dingen afzeggen maar toch...Elvis... NIET zaterdag!

Elvis, luisteren naar baasje he? Nors opkijken

Je hoort het Nors opkijken

Diablo schreef:
Yamcha schreef:
@ Diablo: hoe bizar... schrok je niet erg?

Nouja, ik wist natuurlijk dat ze op het eind liep. Maar ik was wel verrast ja Haha! .

Whaha, ik zou echt in shock zijn geloof ik Bloos!

Katten zijn rare dieren Ach gut

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 12:28

Ik heb de namen ook al klaar liggen, dus het mag nu geboren worden! (De kittens krijgen bij mij een naam, ik ben een beetje lastig daarin dat weet ik)

Misschien als we nou met heel bokt gaan instralen dat Elvis nu bevalt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:40

*straalt hard in*

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:41

Gelukkig maar dat het niet warm is binnen. Scheelt al een hele hoop. Mijn zus is hoog zwanger en die loopt te hijgen en te puffen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:43

*straalt ook heel hard in*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 12:43

paardje2005 schreef:
Gelukkig maar dat het niet warm is binnen. Scheelt al een hele hoop. Mijn zus is hoog zwanger en die loopt te hijgen en te puffen..

Ja we hebben gister wel een bevroren waterfles in haar mandje gelegd (tip voor een cavia op bokt maar Elvis was er ook blij mee) maar nu valt het hier echt mee. Het is ook al aan het betrekken buiten.

Bah zwanger zijn met hitte... Ik kan me er iets van voorstellen, sterkte voor je zus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:45

onze kittens liggen hier voor pampus.
willen niet in de doos dus jammer kan ik je tip niet opvolgen

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:47

Wij hadden ook zo'n ielig poesje, ik dacht ze op 10 maanden te steriliseren maar zij dacht er anders over en had tegen dan al een nestje kittens. Twee zijn in de voormiddag geboren, de twee andere in de namiddag.
Toen die een kleine acht weken oud waren, bracht ik mevrouwtje naar de DA om te steriliseren en ja hoor, er zaten er al nieuwe in Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:49

ja dat hadden wij ook onze kat haar kittens waren net weg en binnen no time alweer een nieuw nest

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 12:51

Teigetje schreef:
Wij hadden ook zo'n ielig poesje, ik dacht ze op 10 maanden te steriliseren maar zij dacht er anders over en had tegen dan al een nestje kittens. Twee zijn in de voormiddag geboren, de twee andere in de namiddag.
Toen die een kleine acht weken oud waren, bracht ik mevrouwtje naar de DA om te steriliseren en ja hoor, er zaten er al nieuwe in Rolleyes

ROFL Erg vruchtbaar dus

In principe komt Elvis niet buiten dus ik denk niet dat ze weer bezwangerd, maar ik ben wel een constructie aan het bedenken om te voorkomen dat ze weer naar beneden springt, want ik denk dat als ze het eenmaal weet ze het vast nog wel een keer doet... En om haar helemaal binnen te houden vind ik ook sneu, want ze springt heerlijk over alle balkons heen en alle buren zijn gek op haar en daar mag ze ook naar binnen, dus het is sneu als ik haar nu helemaal moet opsluiten. Maar ik denk dat ik een deken over de balustrade van de buurman heen hang want recht onder zijn balustrade is een muurtje gemetseld en zo springt ze eraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:52

ik denk dat de kittens vrijdag komen 3 stuks

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 12:55

Zal ik een goktopic maken? Tong uitsteken

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:58

Gewoon laten steriliseren als de kittens een week of acht zijn, dan ben je helemaal gerust als ze op stap gaat.
Bij de onze hadden we geluk! Eén vruchtje was afgestorven en zat te rotten in de baarmoeder, allemaal vuil en etter dus. De twee andere kittens waren al bijna volgroeid (zo'n snelle kattin dus) en die hebben ze meegegeven met papfles en warmtelamp maar dat is niet gelukt.
Moedertje heeft twee dagen veel pijn gehad, en dan ineens beseft dat ze kittens had moeten hebben en heeft haar "oude" kittens dan terug bij zich geroepen en die vonden dat natuurlijk dik in orde. De DA zei dat we veel geluk hebben gehad dat ze door die operatie gekomen is, vanwege dus de ontsteking en de etter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 12:59

Cool Cool

Doen Vork

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:00

Wat een tepels! Ik denk dat er 3 kittens uitkomen en ik denk donderdag. Lachen

Mijn kat was ook een htk kat en bevrucht door een van de buurtkaters, waren 3 superlieve kittens uit die kerngezond waren. Ze zijn met 8 weken weggegaan, en allemaal prima beestjes geworden!

Ons kat ging trouwens de dag dat ze ging bevallen overdag de hele tijd een plek zoeken en ze zat de hele tijd te banjeren, en 's avonds is ze gaan schreeuwen naar m'n moeder, en deed ze d'r achterpootje omhoog zodat m'n moeder die moest vasthouden en zo beviel ze. Wij hadden een oud dekbed neergelegd en daarop is ze bevallen. Huilen van het lachen

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:00

De dochter van de poes die wij hadden is ook gesteriliseerd toen ze dragend was...tja heel sneu natuurlijk...

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:01

MarcoBorsato schreef:
paardje2005 schreef:

Ja we hebben gister wel een bevroren waterfles in haar mandje gelegd (tip voor een cavia op bokt maar Elvis was er ook blij mee) maar nu valt het hier echt mee. Het is ook al aan het betrekken buiten.

Bah zwanger zijn met hitte... Ik kan me er iets van voorstellen, sterkte voor je zus!

O ja dat is wel een handige tip voor de poes. Zal de tip ook aan mijn zus geven.

Vorige week gilde ze nog dat ze er nou wel zat van was, nou zegt ze dat ze met geen mogelijkheid nu gaat bevallen.

Betrekken buiten?? hmm hier schijnt de zon vollop...

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:03

ja helaas, hie betrekt het ook..

Ben echt heel benieuwd lieveli wat en wanneer het komt! Die koude fles is wel een goeie , die ga ik onthouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:07

Go jij! Go jij!

Hoop dat het hier ook snel betrekt Ja

Hond wordt knetter van de warmte.... en poekie ook Ach gut