Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Die tepels!
Yamcha schreef:@ Diablo: hoe bizar... schrok je niet erg?
paardje2005 schreef:arm ding, en dat met deze hitte.
MarcoBorsato schreef:Yamcha schreef:Die tepels!
Ja daar kunnen we moeilijk om heen. Ik denk morgen of overmorgen. Als het maar niet zaterdag gebeurt, dan ben ik in principe weg... Ik kan ook wel dingen afzeggen maar toch...Elvis... NIET zaterdag!
Diablo schreef:Yamcha schreef:@ Diablo: hoe bizar... schrok je niet erg?
Nouja, ik wist natuurlijk dat ze op het eind liep. Maar ik was wel verrast ja.
paardje2005 schreef:Gelukkig maar dat het niet warm is binnen. Scheelt al een hele hoop. Mijn zus is hoog zwanger en die loopt te hijgen en te puffen..
Teigetje schreef:Wij hadden ook zo'n ielig poesje, ik dacht ze op 10 maanden te steriliseren maar zij dacht er anders over en had tegen dan al een nestje kittens. Twee zijn in de voormiddag geboren, de twee andere in de namiddag.
Toen die een kleine acht weken oud waren, bracht ik mevrouwtje naar de DA om te steriliseren en ja hoor, er zaten er al nieuwe in
MarcoBorsato schreef:paardje2005 schreef:Gelukkig maar dat het niet warm is binnen. Scheelt al een hele hoop. Mijn zus is hoog zwanger en die loopt te hijgen en te puffen..
Ja we hebben gister wel een bevroren waterfles in haar mandje gelegd (tip voor een cavia op bokt maar Elvis was er ook blij mee) maar nu valt het hier echt mee. Het is ook al aan het betrekken buiten.
Bah zwanger zijn met hitte... Ik kan me er iets van voorstellen, sterkte voor je zus!