Heeft niets met je intelligentie te maken, hoor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melanieetjuh schreef:verography schreef:En wat nog het engst is, is dat je in je leven zeker wel 20 kleine spinnetjes hebt ingeslikt tijdens het slapen
Alleen het idee al..
verography schreef:En wat nog het engst is, is dat je in je leven zeker wel 20 kleine spinnetjes hebt ingeslikt tijdens het slapen
Miss_Montana schreef:verography schreef:En wat nog het engst is, is dat je in je leven zeker wel 20 kleine spinnetjes hebt ingeslikt tijdens het slapen
Dit is een fabeltje, gelukkigLaatst een artikel erover gelezen, ben blij dat ik dat artikel heb gelezen
Miss_Montana schreef:verography schreef:En wat nog het engst is, is dat je in je leven zeker wel 20 kleine spinnetjes hebt ingeslikt tijdens het slapen
Dit is een fabeltje, gelukkigLaatst een artikel erover gelezen, ben blij dat ik dat artikel heb gelezen
Nadya schreef:Hahaha, dat verhaal geloof ik ook niet. Er zit NOOIT een spin op mijn kamer namelijk, dus hoe moet dat dan gebeuren?
Miss_Montana schreef:Nadya schreef:Hahaha, dat verhaal geloof ik ook niet. Er zit NOOIT een spin op mijn kamer namelijk, dus hoe moet dat dan gebeuren?
Denk dat je niet helemaal gelijk hebt, tenzij jij ook achter je muren ed schoonmaakt wil jij niet weten wat er zoal door je huis én dus ook slaapkamer kruipt
@Verography: Ja je kan gerust weer met je mond open gaan slapen hoor
Miss_Montana schreef:Denk dat je niet helemaal gelijk hebt, tenzij jij ook achter je muren ed schoonmaakt wil jij niet weten wat er zoal door je huis én dus ook slaapkamer kruipt
@Verography: Ja je kan gerust weer met je mond open gaan slapen hoor
Wuis schreef:Ook een leuke: Je loopt een kamer binnen, drukt met je hand op het lichtknopje... Blijkt er een huuuge spin op de knop te zitten..
slimmerik schreef:Wuis schreef:Ook een leuke: Je loopt een kamer binnen, drukt met je hand op het lichtknopje... Blijkt er een huuuge spin op de knop te zitten..
Zo zag ik een keer een knoeperd van een spin zitten op de jas van mijn moeder die aan de kapstok hing. Ik dacht echt dat mijn broertje haar wilde plagen met zo'n nepspin. Dus ik pak dat ding...... ieuwwwww leefde die .....ik voelde hem kloppen in mijn hand
slimmerik schreef:Wuis schreef:Ook een leuke: Je loopt een kamer binnen, drukt met je hand op het lichtknopje... Blijkt er een huuuge spin op de knop te zitten..
Zo zag ik een keer een knoeperd van een spin zitten op de jas van mijn moeder die aan de kapstok hing. Ik dacht echt dat mijn broertje haar wilde plagen met zo'n nepspin. Dus ik pak dat ding...... ieuwwwww leefde die .....ik voelde hem kloppen in mijn hand
Wuis schreef:Ook een leuke: Je loopt een kamer binnen, drukt met je hand op het lichtknopje... Blijkt er een huuuge spin op de knop te zitten..
Nadya schreef:Ik heb dat meer met spinnen, die je van de muur probeert te slaan en dan hoor je keihard PLOK op de grond. Brrrrrr......
verography schreef:En wat nog het engst is, is dat je in je leven zeker wel 20 kleine spinnetjes hebt ingeslikt tijdens het slapen
tita schreef:Nadya schreef:Ik heb dat meer met spinnen, die je van de muur probeert te slaan en dan hoor je keihard PLOK op de grond. Brrrrrr......
als ik plok hoor, dan denk ik aan kakkerlakken, die vieze gore beesten laten zich s'nachts gewoon vallen.