AaronYve: Ik vond het ook wel een beetje jammer dat ik Lambo niet heb kunnen laten liggen daar. Ik wilde het nog gaan doen maar toen was het al weer tijd om weg te gaan. Dat tijgeren (kruipen) vind ik ook het leukst maar daar was daar niet echt de ruimte voor.
Dat beuken doen we niet zo heel vaak meer want hij wil af en toe nog wel is met kinderen spelen die beukt die dan en de kinderen steken dan hu handen naar voren om hem af te weren maar dat is voor Lambo het teken om er tegen aan te beuken (dat heb ik hem geleerd) en dat is dus niet zo handig van mij geweest. Aangezien er de laatste tijd nog al veel kinderen mee gaan en hij het nu al een tijd niet meer heeft gedaan denk ik niet dat ik hem dat ooit nog aan ga leren 
Jolliegirl: Ja vind het leuk om ook anderen mensen te zien die het leuk vinden om een schaap te hebben. Heb bij jou al 10 keer gevraagt of het geen north down was
Maar nu heb ik het onthouden hoor het is een ryelander
Heb je daar nog een topip van of komt er ooit nog is 1?
Eline: Tja die grapjes kon die nu idd niet kwijt ik vond hem ook best stil en redelijk normale vragen stellen haha, Tja hij had alleen dat filmpje van HGT gezien. Had die maar een keer op bokt moeten kijken dan wist die wel anders
poes: Haha je lekker rustig was ik he
(not) Haha dat hoor ik heel vaak ook als ik voor de klas sta zeggen mensen altijd dat ik zo lekker rustig blijf. Dat lijkt misschien zo maar ik kook van binnen haha. Tenminst dat is eigenlijk zo voor dat ik op om als ik eenmaal op het podium ben en helemaal als ik Lambo vast heb ben ik wel weer rustig.
En die droge antwoorden kwam ook vooral omdat ik een instelling had van Jensen krijgt de kans niet om me af te zeiken ik zal hem voor zijn haha. Door die droge antwoorden kon die vast niet tegen me op
Nee het is gewoon zo dat ik zo iets heb van we zijn allemaal mensen of je nu elke dag op tv te zien bent of niet. En ja als hun dan beginnen over het plassen (waar ik ze al voor gewaarschuwd had) dan krijgen ze daar uitleg over
De rest ook allemaal erg bedankt voor jullie reacties