Dan krijg je haren in je bed... ja, klopt, zeker nu in onder een flanellen dekbed lig.
maar wasmachine en droger zijn geduldig.
maar wederom: Ja, dan krijg IK haren in MIJN bed, dus niet JOU probleem, toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AprilSchat schreef:Nee oke..dat bedoel ik ook niet, maar als je een hond er aan wend dat hij elke nacht op bed mag slapen.. dan vind ik het wel verwend ja.. ik vind dat er wel onderscheid is tussen mens en dier, mensen wie de hond in hen slaapkamer in de eigen mand van de hond laten slapen oke..
stef schreef:mijn honden zwemmen ook veel (schoon water is niks mis mee) en komen ook in natuurgebieden etc. Normaal zijn ze schoon en droog eer we thuis zijn, maarja, soms vind er 1 weleens een dooie vis, en ja, dan is het de douche erop.
Dan krijg je haren in je bed... ja, klopt, zeker nu in onder een flanellen dekbed lig.
maar wasmachine en droger zijn geduldig.
maar wederom: Ja, dan krijg IK haren in MIJN bed, dus niet JOU probleem, toch?
sjorsie schreef:Pluttersput schreef:Ik heb een shi-tzu op mijn kamer liggen, dit omdat ik vreselijk panisch ben voor eventuele inbrekers, en die slaapt ook op bed.
Ik heb hier ook 3 fretten rondhobbelen, en die komen ook gezellig in bed liggen pitten. Nou moet ik zeggen dat ik wel snap waarom mensen díe vies vind, want ze stinken soms de pan uit, maar goed, ik kan dat wel hebben, even alles schoonmaken, en dan is dat ook weer voorbij
geweldige waakhond
sjorsie schreef:Knaagdieren vind ik ook geen fris idee, die dieren zijn gewoon niet zindelijk en wat als je in je slaap per ongeluk op ze gaat liggenbrrr