Dan krijg je haren in je bed... ja, klopt, zeker nu in onder een flanellen dekbed lig.
maar wasmachine en droger zijn geduldig.
maar wederom: Ja, dan krijg IK haren in MIJN bed, dus niet JOU probleem, toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moet er echt niet aan denken, en ik vind ze echt wel heel erg lief hoor.AprilSchat schreef:Nee oke..dat bedoel ik ook niet, maar als je een hond er aan wend dat hij elke nacht op bed mag slapen.. dan vind ik het wel verwend ja.. ik vind dat er wel onderscheid is tussen mens en dier, mensen wie de hond in hen slaapkamer in de eigen mand van de hond laten slapen oke..
brrr

stef schreef:mijn honden zwemmen ook veel (schoon water is niks mis mee) en komen ook in natuurgebieden etc. Normaal zijn ze schoon en droog eer we thuis zijn, maarja, soms vind er 1 weleens een dooie vis, en ja, dan is het de douche erop.
Dan krijg je haren in je bed... ja, klopt, zeker nu in onder een flanellen dekbed lig.
maar wasmachine en droger zijn geduldig.
maar wederom: Ja, dan krijg IK haren in MIJN bed, dus niet JOU probleem, toch?
sjorsie schreef:Pluttersput schreef:Ik heb een shi-tzu op mijn kamer liggen, dit omdat ik vreselijk panisch ben voor eventuele inbrekers, en die slaapt ook op bed.
Ik heb hier ook 3 fretten rondhobbelen, en die komen ook gezellig in bed liggen pitten. Nou moet ik zeggen dat ik wel snap waarom mensen díe vies vind, want ze stinken soms de pan uit, maar goed, ik kan dat wel hebben, even alles schoonmaken, en dan is dat ook weer voorbij
geweldige waakhond

. Mijn 2 katten liggen wel op bed
Honden wil ik ook niet op bed hebben.
.Alleen niet als ik zelf ga slapen, dan kan ik niet in slaap vallen omdat ze zo snurkt
.
Hij slaapt normaal altijd op mijn laken, en dan voor hem nog een fleece'je over hem. Maar als het donderd, dan ligt hij meteen mee onder de lakens. Hij is daar echt doodsbang voor. Ik heb er geen probleem mee, en onhygieënisch kan ik het ook niet echt noemen. Hond ruift niet, kwijlt niet, en gaat minstens 1 keer per week in bad. Mijn cavia slaapt niet bij mij, maar mag 's avonds wel altijd even gezellig bij mij liggen terwijl ik een filmpje kijk.
Hond draagt soms ook een pyjama..

Als ik hem eruit 'trap' of stuur, gaat 'ie ook wel
maar opzich mag het wel van mij. Ja haren komen er wel iets..maar ach mijn eigen haar komt ook in dus.. En heeft mijn hond een korte vacht dus zoveel is het ook weer niet.. sjorsie schreef:Knaagdieren vind ik ook geen fris idee, die dieren zijn gewoon niet zindelijk en wat als je in je slaap per ongeluk op ze gaat liggenbrrr