wij hebben ook een poes die erzo uitziet.
wat voor ras is dit??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silfie35 schreef:Hahahah geweldig!!!!! Vind trouwens wel dat die erg scherp op de poot is:P... Verder zou ik m nog iets ronder rijden en voor de rest ziet het er super uit!
houvanponies schreef:whahaha weetje hoe sweet (springt die kat er nooit vanaf dan? )
Tamara_H schreef:wahahahha
ik vind het wel verantwoorder met een cap hoor !![]()
![]()
![]()
ze heeft een te strenge binnenpoot en ze houd haar linker achterpoot raar naar beneden.![]()
maar toch wel een leuke Z combinatie. Ze wordt goed begeleid hoor ! hahaha
maar wat lief dat ze er zo opzit en je paard het toestaat. Ik zou al voorbij ganger ook even kijken van "zie ik het nou goed,, een KAT" hahah maar wel heel erg leuk en lief,
mooi paard en mooie kat ook![]()
saskiakefie schreef:Tamara_H schreef:wahahahha
![]()
![]()
ze heeft een te strenge binnenpoot en ze houd haar linker achterpoot raar naar beneden.![]()
maar wat lief dat ze er zo opzit en je paard het toestaat. Ik zou al voorbij ganger ook even kijken van "zie ik het nou goed,, een KAT" hahah maar wel heel erg leuk en lief,
als je even terug leest, lees je dat dat commentaar al gezegd is.. Ik denk niet dat de TS blij is als steeds hetzelfde commentaar gegeven wordt. Bovendien heeft ze al in de titel staan, dat ze niks over die cap wilt horen. Bokt is weer lekker bezig![]()
saskiakefie schreef:Tamara_H schreef:wahahahha
![]()
![]()
als je even terug leest, lees je dat dat commentaar al gezegd is.. Ik denk niet dat de TS blij is als steeds hetzelfde commentaar gegeven wordt. Bovendien heeft ze al in de titel staan, dat ze niks over die cap wilt horen. Bokt is weer lekker bezig![]()