Candy_x3 schreef:Nikki, het is omgerekend..
Dan (als jullie zouden moeten batelen) waren jullie zo onwijs opgelicht!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Candy_x3 schreef:Nikki, het is omgerekend..
Candy_x3 schreef:Pups van 7 of 8 weken horen niet meer bij hun moeder.. In een kennel worden ze zelfs al gescheiden vanaf hun 4 a 6 weken, dan vind ik bij de meeste dierenwinkels het nog best meevallen, zijn altijd pups van minimum 6 weken. Meestal zelfs 8 soms zelfs 10. Die komen uit een kennel, en worden dan nog een tijdje bijgehouden, tussen andere pups, tot ze op de leeftijd van min. 6 weken zitten, en dan pas worden ze verkocht. Het zijn de kennels die schattige pups te vroeg weghalen bij hun moeder. En in een dierenwinkel krijgen ze genoeg aandacht, overdag worden ze wel al is geaaid, geknuffel etc. En als de winkel dicht is gaan ook de pups naar een ander plekje, waar ze weer aandacht krijgen.. Dus waarom is iedereen toch zo tegen dierenwinkels.
BraveSpots schreef:Zonder jou te veroordelen, maar ik vraag me af hoe je alles regelt als je opeens thuiskomt met een puppy? Je hebt toch niks in huis van materiaal/voedsel/ vrijnemen van werk enzo?
Nettieejj schreef:We wouden al heel lang en graag een hond, en we werden gewoon verliefd! Mijn moeder en haar vriend zijn echte hondenkenners, dus we hebben het nodige gekocht, en hadden thuis nog een bench. Het is ook handig dat mijn moeder deze week vrij heeft, (moet iedere dag 2 uurtjes naar werk ) en we dan nog 2 weken vakantie hebben!
crossmonster schreef:Wat sneu voor het beestje.
Misschien kun je de verkoper (handelaar) aangeven bij de dierenbescherming in belgie?
En wellicht op kapaza een oproep doen dat mensen daar geen honden moeten kopen?
(mm dat laatste zal wel niet mogen,maar goed)
Candy_x3 schreef:ik ken gewoon geen enkele fokker waarbij ze pas vanaf 7 of 8 weken weg gaan, is altijd vanaf 5 weken ofzo.
Candy_x3 schreef:@ gwenfflames.. dat van bij die fokkers heeft er toch niet mee te maken dat ik eigenwijs ben, ik ken gewoon geen enkele fokker waarbij ze pas vanaf 7 of 8 weken weg gaan, is altijd vanaf 5 weken ofzo.. en geen hondenverstand..? je kent me niet eens, en uit mn berichten kan je dat echt niet uitmaken hoor.. en dat ik heb voor kerst heb gekregen, wel dan was hij 9 weken, en mijn ouders vonden dat een goede leeftijd en de eigenaars ook normaal mocht mijn hond al 2 daagjes eerder weg, maar mijn ouders vonden het dan wel een leuk cadeautje.. en trouwens ik was 3 jaar.. ik ben er nu 14.. ik heb mijn hondje al jaren, en MY DOG IS FOR LIFE..!!! kzou niet willen dat er iets gebeurd met hem.. of denk je dat ik iemand ben dat als ze er geen zin meer in heeft hem ff weg doet.. ik heb mijn hond al zolang ik me kan herrineren wij zijn zoals broer en zus! klinkt misschien raar, maar mijn hondje is geen hond, word behandeld als een mens! misschien niet het beste, maar hij is wel gelukkig..
Candy_x3 schreef:hehe, kzal is zien of ie een tatoeage heeft.. mr kheb eig. geen idee...
@ sevke.. ff info over de ouders, zou ook aan de prijs kunnen liggen, waar ik dus ook vanuit ga
mama: belgisch kampioen schoonheid.. (of hoe je dat zegt^^)
papa: belgisch kampioen schoonheid.. 3e op het europees kampioenschap.. (of hoe noemen ze dat ? ^^)
ook de grootvader is belgisch kampioen geweest..
ouders zijn wel ingeslapen toen de eigenaren zijn verhuist naar het buitenland![]()
Maar mensen ik ga stoppen in dit toppic.. zal hooguit nog even laten weten of ie een tatoeage heeft, als ik aan zen oren kan komenDoei!
Nettieejj schreef:Ze komt er weer helemaal overheen! De da vond haar echt ongeloofelijk sterk, omdat ze er echt lang mee heeft gelopen. Hij vond het ook een wonder dat ze nog leeft, maar ze heeft ervoor gevochten!
Charaz schreef:1800,- voor een maltheser dream on... zolang je er geen papieren bij hebt kan iedereen wel roepen dat ie een rashond heeft.
Ik ben blij dat TS weet dat het niet slim is om een hondje te kopen bij een broodfokker/dierenwinkel en ik hoop dat haar pup er helemaal bovenop komt.