Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hestejente schreef:lieniminnie schreef:mijn poes kan wel heeel goed raar liggen![]()
hier een voorbeeld: http://www.mijnalbum.nl/Foto-QCI48ZSL.jpg
![]()
Zo kijken wij tv: allebei min of meer op schoot:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J3T84OGL.jpg
Sem_ schreef:En zo kwam Simmie een keer thuis met een karper
Nerwen schreef:Tja..........:
Raar geval nummer 1:
Minoes graaft graag kuiltjes in pas geschoffelde (heel belangrijk!) modder. Dat zijn echt perfecte ronde kuiltjes van ongeveer 15 centimeter diep en 2 centimeter breed. Ze graaft er dan meestal een stuk of 3 en doet er verder niets mee. Nou ja, ze huppelt blij weg (met een pikzwart pootje) en "vertelt" mij dan een heel verhaal. Ze graaft ze gewoon willekeurig, geen geometrische vormen ofzo
Ze heeft overigens een voorkeur voor de modder in de groentetuin van de buurman.
Minoes is trouwens bijna 6 jaar.
Raar geval nummer 2:
Jerom heeft een soort van verzamelwoede. Hij heeft een periode gehad dat hij alleen kinderspeelgoed (uit tuinen e.d.) verzamelde. O.a. stoepkrijt en een speen. Daarna had hij een periode dat hij elzeproppen verzamelde. Nu zijn het takjes. Tussendoor verzamelt hij ook wel eens bloemen (margrieten) of bloemstengels ().
Met alles wat hij verzamelt speelt hij dan even (met heel veel luide mekkers) en dan verstopt ie het in de bijkeuken...
Hij is bijna 5 jaar.
Wie o wie heeft een verklaring?![]()
Wij hebben al heel wat katten gehad, maar nog nooit zulke "rare" als nu
Ze zijn trouwens beide gewoon gezond.
Pluizebolpum schreef:Nou de vis heeft het overleefd! Uiteindelijk hebben we niet uit kunnen zoekenSem_ schreef:En zo kwam Simmie een keer thuis met een karper
En zo dacht een van de Siamezen eens 'als er iemand iets fatsoenlijks op tafel moet zetten, doe ik dat wel' en bracht een pas gebakken biefstuk mee naar huis...
Die Siamezen waren trouwens notoire koelkastkrakers. Zelfs met de naaimachinekist ervoor (en dat ding was echt megazwaar) wistten ze nog de koelkast open te maken. Dan kom je thuis en ligt de volledige inhoud van het vriesvak over de keukenvloer verspreidt, allemaal met tandafdrukken erin...
De buren 'klaagden' ook regelmatig dat ze ze zagen vliegen...die Siamezen...
hestejente schreef:Ohh, een sfinx! Die had ik alleen nog maar in een boekje gezien... en nou heeft een bokker er zomaar een!
Robinloverke schreef: