Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:ik zal bij de fokker ook duidelijk aangeven dat we niet op zoek zijn naar een dominant type, maar eerder volgzaam en afwachtend (niet angstig!).
ik neem aan dat dat al te zien is in het nest.
benangelique schreef:waarom wil je een hond in de buitenren larisske? gaat het om het topic waar je vraagt of het mogelijk is een tweede hond erbij te nemen? maar die hond mag eigenlijk niet van je moeder?
benangelique schreef:maar dat is toch geen plek voor zo'n huishond als een cocker? ik denk dat een goede fokker z'n pup niet eens meegeeft als hij hoort hoe de situatie thuis is.
waarom wacht je niet met de aanschaf van een hond?
zielig kijken kunnen mijn co-ouderschap honden ook heel goed en dan hebben ze toch meestal gewoon vette pech!
benangelique schreef:je hond is raar anne
benangelique schreef:maar ik denk dat mijn mening geldt voor alle honden.
Pollewoppy schreef:benangelique schreef:je hond is raar anne
Haha, nee die hond is niet raar. Het is cocker zoals een cocker bedoeld is![]()
Gewoon een beetje maf... Echter cockers hebben 'cockerhumor' zeg ik altijd. dat zielig kijken hoort daar ook bij.
Zo te zien heeft deze dat ook...
Anne_87 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd: is het meeloeien met de ambulance ook een typische cocker tik? Dat doet van ons nl ook. Graag en luid
Anne_87 schreef:Haha, nee als we het zelf doen, of met de sirene aan het begin van de maand doet hij het niet. Het moet echt wel de ambulance of de brandweer zijn (en dan heeft hij nog een duidelijke voorkeur voor de ambulance ook)
En zo hard ook altijd hè! Alsof hij het uit zn tenen moet halen!