Zeker fijn voor die kater dat hij nu lekker een huisje krijgt!
Brrrr, in deze regen en kou, en dan buiten...arm beest! Gelukkig maar dat hij bij jou terecht kan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik ben benieuwd

). Ik ga vanavond nog een flesje kattenkruid kopen om mijn appartement een beetje om te toveren in de kattenhemel
En ik ben me heel flink aant houden en ik ga ze n iet lastigvallen
De kater kun je aaien, de kattin ook maar die is veel banger. Ik heb het licht aangezet beneden zodat ze wat zien, er is schuilplek genoeg, er staat voer, dus ze redden het wel. Het zijn erg mooie dieren trouwens, het katinnetje is erg klein.
het is wel beter dat je ze nu nog maar niet bang maakt met fototoestellen enzo
we hebben geduld! maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinstjes
Ben heel benieuwd naar de foto's!
. Twee van de drie zijn buiten geboren, achter in de stal in een mandje op het hooi... Kittens hebben dus van kleinsaf de grote buitenwereld kunnen verkennen, muisjes kunnen vangen, verbaasd kunnen kijken naar sprietjes hooi en spinnen. De andere is binnen geboren en vanaf zijn twee weken met de papfles grootgebracht. Maar ook hij kwam al van kleinsaf mee naar buiten als wij in de zomer de hele dag buiten zaten.
. Bij goed weer liggen ze liefst de hele dag buiten in de zon of jagen ze op vogeltjes. tantjeuh schreef:Ik denk dat het zeker kan als ze nooit anders geweten hebben..
Onze katten zouden er echter niet gelukkig van worden. Twee van de drie zijn buiten geboren, achter in de stal in een mandje op het hooi... Kittens hebben dus van kleinsaf de grote buitenwereld kunnen verkennen, muisjes kunnen vangen, verbaasd kunnen kijken naar sprietjes hooi en spinnen.
Hij wil dus vaak naar buiten
), miauwt al als ik te lang boven rond loop (beide katten kennen het concept "trap" niet en zitten dus beneden). Dus dat zit goed.

), moederpoes doodgereden (kon ik nog steeds niet binnenhouden). Dochter kon ik ook niet binnenhouden, ontsnapte zelfs via het klepraampje, en kwam zo ook weer terug, ook zwanger. Ik heb weer een dochter gehouden (kleindochter dus) en heb dochter naar een boerderij gedaan omdat ik aan een drukke weg woonde.