Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
keetie_bijl schreef:Ik zou later als ik op mezelf woon nooit een beagle willen hebben.
Hier thuis hebben we er een, en eerlijk waar het is een schat van een hond. Maar voor mij veel te eigenwijs. Ze kan echt het bloed vanonder me nagels vandaag halen. 10 keer foei roepen en je aankijken en het gewoon weer doen.
Nee, voor mij later geen beagle.
miekelover schreef:ik zou nooit een klein keff hondje willen hebben. bijten vaak,zijn gemeen en blaffen altijd en lopen in van die stomme kleertjes. geef mij maar een lekkere grote hond waar ik acief mee kan doen
XxSultanxX schreef:ik zou zelf echt nooit een poedel willen hebben , vind dat van die tutte hondjes haha niks voor mij
Mindim schreef:Ik wil geen langharige hond. Ik kvind ze prachtig, maar je "ruikt" de hond veel meer dan een kortharige. Vooral na een regenbui.
Als je haren vervelend vindt kun je beter een langharige nemen, dan een kortharige. De korte haren gaan overal veel meer in zitten dan de lange en zijn dus zeer latig te verwijderen.
marquez1 schreef:Een keeshond haart dan weer wel als een tierelier
Antheman schreef:Mindim schreef:Ik wil geen langharige hond. Ik kvind ze prachtig, maar je "ruikt" de hond veel meer dan een kortharige. Vooral na een regenbui.
Als je haren vervelend vindt kun je beter een langharige nemen, dan een kortharige. De korte haren gaan overal veel meer in zitten dan de lange en zijn dus zeer latig te verwijderen.
Oertypes en spitsen ruiken niet als ze nat zijn![]()
Mijn Keeshond ruikt dus nooit, terwijl hij iedere dag door de plassen stampt.
Antheman schreef:Oertypes en spitsen ruiken niet als ze nat zijn![]()
Mijn Keeshond ruikt dus nooit, terwijl hij iedere dag door de plassen stampt.