LimaGentle schreef:dat jij der nog op ingaat zegt mij ook wel weer genoeg![]()
wat zegt jou dat dan? vertelll vertelll!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LimaGentle schreef:dat jij der nog op ingaat zegt mij ook wel weer genoeg![]()
Roane schreef:Dat zij gelijk heeft natuurlijk en wij onwetende Paris Hilton wannabe's!!! LimaGentle is geweldig! De wereld zo zoveel beter zijn als we haar zouden volgen!![]()
Okee, ik word melig, ik hou er al mee op...
LimaGentle schreef:Roane schreef:Dat zij gelijk heeft natuurlijk en wij onwetende Paris Hilton wannabe's!!! LimaGentle is geweldig! De wereld zo zoveel beter zijn als we haar zouden volgen!![]()
Okee, ik word melig, ik hou er al mee op...
je hebt volgens mij de kloe gemist..
_Esther schreef:Pfff, gaat dit nog over het hondje ?
Als jullie willen 'bespreken' over kleertjes bij een hond, doe dat, maar open dan een discussie-topic laat de ts doen als ze het leuk vind!
Je hebt een leuk hondje ts! Jasje staat grappig.
Citaat:Whahaha...sorry hoor..dit topic maak je steeds leuker lima...![]()
wat hebben we gemist? de KLOE??![]()
![]()
_Esther schreef:@Joepju hahahHet is je vergeven! Als je het nooit meer doet.
_Esther schreef:LimaGentle, Kijk, ik ga niet meer op je reageren, wil anderen ook vragen dit te doen, maar ik hoop dat je weet dat je echt erg belachelijk bezig bent?
LimaGentle schreef:echt onzin wat er gezegd word.. sorry
ik heb ook een ' dunbehaarde' hond om het maar even zo te zeggen.. op sommige plekken ook bijna tot helemaal kaal
en ik heb haar nog nooit zien rillen van de kou.. ook ligt zij het liefst ONDER de dekens maar dat betekend niet dat ze het koud heeft want dat doet ze in de zomer ook als de mussen van het dak vallen
dus zo logisch is het nietals het echt nodig was dan waren ze wel met een jasje of een truitje aan geboren..