Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weer een vleermuis in huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luxx

Re: Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weer een vleermuis in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 12:43

kaatje77 schreef:
WildWings schreef:
Euhm, en waarom heeft iemand die net uit bed komt omdat hij midden in de nacht wakker gemaakt wordt een handdoek in zijn handen Verward Met wat voor bedoeling had hij die handdoek dan uberhaupt vast?

Ooit gedacht aan vleermuizen die in je haar vliegen?
Ja, we wonen hier op het platteland en hebben boerenverstand.
Een handdoek beschermd het lange haar. Vork
Nu tevreden?

tevreden? nee niet echt eigenlijk.
ik heb nogal het gevoel dat je je er na erop aangesproken te zijn uit bent gaan kletsen, hier je eerste post;
kaatje77 schreef:
Nou denk je dat er in je hele leven maar 1 keer een vleermuis in je huis zit.
Zie hiervoor dit topic:

[BB] Help!!!!!!!!!!!! Vleermuis op slaapkamer.

Nou.....................NIET DUS Boos!

Gisternacht wou ik na een laat avondje bokken nog snel even naar beneden om mijn medicijnen in te nemen.
Ik doe de kamerdeur los en tssssssssssssst daar vliegt iets voor mijn neus.
Ik heb eerst maar even met mijn handen in mijn ogen gewreven omdat ik dacht dat ik ze zag vliegen.
Toen vloog ie erweer langs.

Ik naar boven: Marc.....wakker worden...we hebben weer een vleermuis in de keuken....

Marc deed zijn ochtendjas aan en liep mee naar beneden.
Hij zag niks.
Ik zag ze vliegen....... ja duuuh.

Toen deed ik de lamp aan om alles beter te inspecteren en ja hoor.
Na 5 minuten goed zoeken hing er 1 in de gordijnen.

We hadden hem nog niet ontdekt, of hij begon weer te vliegen.
Ik was echt doodsbenauwd!

Marc sloeg hem met de handdoek knock-out.

Helaas was het de genadeslag.
Hij lag vanochtend dood in de tuin. Huilen

in deze post wijd je je nogal uitgebreid uit over het gebeurde, tot aan wat marc aan trekt aan toe worden we in je verhaal meegevoerd, tot aan het feitelijke doodslaan, "marc sloeg hem met de handdoek knock-out", niet "hij kwam op mij afvliegen en in een reflex sloeg marc naar hem met de handdoek die hij over zijn hoofd had in een schrikreactie, helaas was dat de genadeslag".
hierdoor geloof ik jouw achteraf geklets niet, daarvoor is het hele verhaal ervoor me iets te uitgebreid omschreven, en ik geloof niet dat ik de enige ben.
ook geloof ik niet dat hij op jou af is komen vliegen.
en ik een penny? ik ben bijna 41, dus als dat zo zou zijn zou men aan mijn verstandelijke vermogens moeten gaan twijfelen.
dat ik een penny zou zijn heb ik ook in jullie twentse miepjes [ofzoiets] topic gelezen, en dat iedereen op mijn getemt heeft uit jouw topic.
is dat dan op een normale manier met elkaar omgaan of normaal reageren?
eigenlijk zou ik daar ook op moeten temmen.
mijns inziens heb ik gereageerd vanuit een modus waarin ik er slecht tegen kan als dieren onterecht leed aangedaan wordt, ik heb je [of marc] nog niet eens veroordeeld om het in eerste instantie fout doen, iedereen kan fouten maken, maar ik werd wel kwaad omdat je maar stug vol bleef houden en excuses verzinnen [ik doe het raam niet open want dan komen er nog meer binnen] om het de volgende keer wel goed aan te pakken, daarvanuit was ik misschien niet erg subtiel, en ik had het misschien ook beter met Lachen kunnen larderen om de scherpe randjes eraf te halen, maar ik heb gereageerd op jouw verhaal, wat jij hier neerzet om reactie's te krijgen, en vervolgens word ik hier en in een ander topic voor penny uitgemaakt, niet erg respectvol en wat dat betreft van twee kanten fout [voor alle temmers en de moderator die de tems behandeld].

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 12:54

Erg spijtig dat het zo moet lopen, want de mensen die hier reageren doen het uit liefde voor dieren en de natuur. Vleermuizen zijn er niet meer zoveel, elke vleermuis dat er overblijft. Is een stukje positievere toekomst. En dan is het normaal dat mensen reageren.

Maar het respect is niet groot naar andere bokkers, als je dit in een huiskamer bespreekt, opjut, mensen nodeloos laat temmen. Dat er daar niks verdacht aan was als mod zijnde stel ik wel in vraag? En zeker termen als dom mens enzo. Sjah Lachen dan vraag ik me af of de persoon die vinger wijzend penny noemt. Wel zelf is aan reflectie gedaan heeft. Ik persoonlijk ben blij dat mensen dit niet normaal vinden, betekent dat er nog mensen zijn die om dieren geven. Hoe lelijk ze ook zijn Lachen Moet eerlijk zeggen paar jaar terug toen ik bij de vleermuizen vereniging zat, ik de eerste keer ook wel bang was Lachen maar eens je ze vast heb zie je dat ze zelfs minder doen dan een vogel ofzo

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 12:59

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:05

Ik zal even iets rechtzetten, ik ben degene die getemd heeft omdat ik het echt niet vind kunnen om zulke uitspraken te doen zoals Luxx deed. Ik ken TS niet, zit niet in een HKtopic met haar of met iemand anders uit dit topic maar vind de hele heisa hier behoorlijk overtrokken en veel te ver gegaan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:19

daffodil schreef:
Ik zal even iets rechtzetten, ik ben degene die getemd heeft omdat ik het echt niet vind kunnen om zulke uitspraken te doen zoals Luxx deed. Ik ken TS niet, zit niet in een HKtopic met haar of met iemand anders uit dit topic maar vind de hele heisa hier behoorlijk overtrokken en veel te ver gegaan.

Waarom overtrokken eigenlijk, het is een beschermd diersoort, en die zijn dat om een reden. Is het dan niet normaal dat mensen hierop reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:20

En toen was de tijd onderhand wel rijp voor een slotje Lachen De wijze van reageren verbetert er niet op ook.

Het is duidelijk wat er gebeurd. Zo te zien een ongelukje met helaas erg vervelende gevolgen. Erg jammer, zonde ook, maar die dingen gebeuren. Daarnaast is de boodschap nu ook wel duidelijk dat het een beschermde diersoort is en dat je ze niet mag doodmaken. En dat moet je ook toevallig maar net even weten, en dat weet de TS en diverse bokkers vanaf nu ook voor de toekomst Lachen

Slotje.