Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yank schreef:Candorlover schreef:Haha nee, ik neem ze donderdag gewoon mee naar die vrouw. Ik kan geen foto's maken, ze zijn nog niet hier. Maar 2 beertjes schijnen toch vaak ook goed te gaan.
Ook goed. Bedoelde het ook meer als het een beer en zeug waren in plaats van twee beertjes of zeugjes.
Candorlover schreef:Haha nee, ik neem ze donderdag gewoon mee naar die vrouw. Ik kan geen foto's maken, ze zijn nog niet hier. Maar 2 beertjes schijnen toch vaak ook goed te gaan.
spuit12 schreef:ik heb er twee. ze hebben super lange haren. ze hebben ook nog een stamboom. ze heten chico en coco. mijn konijn is helemaal gek van cavia s.de 1 zegt dat het kan de ander weer niet. maar ja een hond en een kat gaat soms ook goed en soms ook niet.
jashin schreef:ik heb er 10
super leuke beestjes zijn het!
_Svadie_ schreef:Mijn vriendin heeft weer mini-cavia's gekregen.
Dit keer kwamen er 6 uit die moeder
ik krijg er ook een van hun. Dan heb ik er 3. Ze zijn echt vet, gewoon kort,gladharig met op een hoofd een witte kruin!
_Svadie_ schreef:gewoon kort,gladharig met op een hoofd een witte kruin!
Candorlover schreef:Ja, dan moet ik het mannetje laten castreren. Weet iemand hier hoe duur dat ongeveer is? Dat verscheeld natuurlijk per dierenarts, maar ik las op sites zo rond de 40/50 euro?