Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
een witte met rode oogjes 
en 2 weken erna hebben we deze cavia gevonden hier in de buurt in een park, helemaal doorweekt, en ongeveer 9 weken oud, gewoon neergezet
aangezien ik toch nog een nieuwe cavia wilde maar even wilde wachten, omdat ik die andere ( pluisje) toch wel heel erg miste, hebben we deze gehouden en lonely genoemd omdat hiij daar alleen in de bossen liep. Yank schreef:Candorlover schreef:Haha nee, ik neem ze donderdag gewoon mee naar die vrouw. Ik kan geen foto's maken, ze zijn nog niet hier. Maar 2 beertjes schijnen toch vaak ook goed te gaan.
Ook goed. Bedoelde het ook meer als het een beer en zeug waren in plaats van twee beertjes of zeugjes.
. Weet iemand hier hoe duur dat ongeveer is? Dat verscheeld natuurlijk per dierenarts, maar ik las op sites zo rond de 40/50 euro?
Candorlover schreef:Haha nee, ik neem ze donderdag gewoon mee naar die vrouw. Ik kan geen foto's maken, ze zijn nog niet hier. Maar 2 beertjes schijnen toch vaak ook goed te gaan.
[/quote]
. Weet iemand hier hoe duur dat ongeveer is? Dat verscheeld natuurlijk per dierenarts, maar ik las op sites zo rond de 40/50 euro?
[/quote]
spuit12 schreef:ik heb er twee. ze hebben super lange haren. ze hebben ook nog een stamboom. ze heten chico en coco. mijn konijn is helemaal gek van cavia s.de 1 zegt dat het kan de ander weer niet. maar ja een hond en een kat gaat soms ook goed en soms ook niet.

leuk man!
jashin schreef:ik heb er 10
super leuke beestjes zijn het!
dan weet ik het nog niet
Maar ik moet me wel inhouden, want heb er geen ruimte voor! (Zit op kamers) Maar zodra ik de ruimte en de mogelijkheid er voor heb, ga ik uitbreiden!

_Svadie_ schreef:Mijn vriendin heeft weer mini-cavia's gekregen.
Dit keer kwamen er 6 uit die moeder
ik krijg er ook een van hun. Dan heb ik er 3. Ze zijn echt vet, gewoon kort,gladharig met op een hoofd een witte kruin!
Das wel veel ja! Leuk man, dat je der 1tje krijgt!

_Svadie_ schreef:gewoon kort,gladharig met op een hoofd een witte kruin!
Candorlover schreef:Ja, dan moet ik het mannetje laten castreren. Weet iemand hier hoe duur dat ongeveer is? Dat verscheeld natuurlijk per dierenarts, maar ik las op sites zo rond de 40/50 euro?