heb je wel eens iets vermoord?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

San

Re: heb je wel eens iets vermoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:23

Gisteren een muis... die lag half te creperen... kon niet meer overeind ofzo alleen nog met zn pootjes wiebelen... dus die heb ik uit zn lijden verlost...

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:26

Ik kan niet zo goed tegen dode of pijn lijdende dieren. Helaas heeft de eigenaar van mijn paard er een handje van om de dode dieren op de mesthoop (noem het maar zo, want hij heeft op die plek 1x mest gegooid) dode dieren te leggen, zoals kippen. En laatst ook een klein katje die was gestikt in een muis. Gelukkig heb ik het zelf (nog) niet gezien, want anders durf ik er eigenlijk niet meer langs te lopen.

Maar het topic gaat erover of ik zelf wel eens iets heb vermoord. Helaas heb ik een keer een vogeltje aangereden met mijn scooter. Nou het vogeltje vloog eigenlijk tegen mijn rijdende scooter op. Erg zielig vond ik, gelukkig was hij wel gelijk dood.

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:28

Een muis aangereden toen ik aan het rijden was Nagelbijten / Gniffelen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:28

Ilzjuh schreef:
Ja ik wel. Stel je voor, je hebt dierhouderij en je moet hamsters voeren. Clown En één hamster wil heel snel uit het hok rennen, dus wat doe je? Je klapt het hok dicht.

.....

Nek ertussen. Ach gut

dat had ik met een beebie gerbil Nagelbijten / Gniffelen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:30

Merilyn schreef:
Ik heb ooit een moeder eens doodgereden. Opn onverklaarbare wijze zijn ze in de middenberm gekomen van de SNELWEG Boos! en stak over toen ik met een gangetje van zo'n 120 km p/u op de linkerbaan reed. Met die gang kon ik absoluut niet uitwijken.

Euh.. een moeder? Dromen Wat jij wil joh, jouw dag. Clown

Ik ben trouwens - even als aanvulling op mijn andere post die ik niet meer kan editten - ook een keer te paard over de teckel van mijn stalhouder heen gereden. Domme beest liep opeens met een noodgang de bak in net voor de grote voeten van mijn paard. Ja dan vraag je erom.. Clown Hij leeft trouwens nog wel hoor, was alleen een beetje van slag. Huilen van het lachen

Kenay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:38

Buiten spinnen enz de hamster van me zus toen ik 3 was, Me vader zei nog dat ik hem goed moest vast houden en ik denk dat ik dat iets te letterlijk heb genomen Bloos . en ik nog zeggen nee hoor hij slaapt Verdrietig

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:41

Muggen, spinnen en mn goudvis die ziek was. Die heb ik door de wc heen gespoeld Nagelbijten / Gniffelen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:42

[PP] -> [BB]

Fiesta14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:44

Gisteren nog... We hebben last van muizen, dus ik had een val gezet. Twee min later klapt ie dicht, hoor ik het muisje nog voor de laatste keer piepen Verdrietig Voelde me echt heel schuldig voor t arme dier.

Morgen toch maar nr de dierenwinkel, hopelijk hebben ze een andere oplossing om van de muizen af te komen. Vind ze best leuk, alleen niet in mn huis.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:46

muggen en spinnen in huis heel vaak!

maar ook weleens een ziek konijn in het bos doodgeslagen met een stuk hout.

maar ik ben meer van het redden/meenemen van dieren(aangereden hond of vogel) enzo..

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:47

Juul schreef:
Ik voel me altijd beroerd als ik op een slak heb gestaan..
Arm ratje ook.. maarja, instinct waarschijnlijk Ach gut

Oh dát heb ik ook met slakken. Verdrietig Harry was mooi zeg!
Dat je een wilde rat zo op de foto krijgt..arm ratje Ach gut

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:48

Zo'n irritante prikmug Bloos

M'n pony is een x op een jonge zwaluw gaan staan. Opslag dood. :'(

Verder neem ik alles wat ik vind, ziek/half dood/ mank mee naar huis in de hoop dat de DA/dierenopvang oid er nog wat van kan maken. Bloos

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:51

Vermoord niet maar wel 1x heel erg geschrokken door een dode stal mus in mijn paard haar drinkbak.

Ik controleer altijd even of de drinkbak schoon is en ik had niets gezien behalve wat strootjes. Die wilde ik er uit halen dus ik schep met mijn hand in de drink bank, ik voel iets en kijk,.... ligt er een dode mus Bloos!! Heb nog nooit zo hard gegilt Nagelbijten / Gniffelen

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:09

whaha, geweldig echt sommige verhalen Nagelbijten / Gniffelen Haha!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:27

Ja een paar dieren, al dan niet bewust vermoord..

Ten eerste m'n visjes.. Ik deed ze altijd in de gootsteen als ik ze ging verschonen, maarja dan moet je wel het putje dichtdoen.. Zo heb ik echt 5 guppies om zeep geholpen (in 2 of 3 keer).. En eens goudvissen in de felle zon laten staan als klein kindje, lagen ze op de kop Nagelbijten / Gniffelen
En m'n hamstertje.. Ik was helemaal blij dat ik een hamstertje mocht.. Na 3 maanden verschoonde ik z'n kooi weer.. Ik had hem alvast in z'n kooi gezet, waarna ik de tralies op de kooi zette.. De kooi sloot al helemaal niet aan op de bodem, maarja dat deed hij wel vaker niet door zaagsel dat ertussen zat enzo. Ik geen zin om te kijken, dus ik druk gewoon door totdat de klippen dicht konden. Ik hoor nog krak, dus ik dacht, Mo zal wel een lekker pitje gekraakt hebben ofzo. Was het Mo's ruggetje Verdrietig Ik de volgende dag kijken, want ik had haar al even niet meer gezien.. Ik zo links in het huisje kijken, nee niks.. Ik recht in het huisje kijken (door de tralies), denk ik: wat zit er toch op de tralies?? Ik zo scherpstellen, zie ik Mo's mondje open hangen!! Oogjes open, oh my god.. Echt enorm zielig zeg.. Beeste had gewoon ruggetje gebroken Nagelbijten / Gniffelen Ik zo verdrietig, gillend de trap af gerend.. Brrr, dat was echt erg zeg.
Heb een keertje gezien hoe een meerkoet (overstuur) de weg over rende, zo met z'n koppetje in de wielen..
Ohja, en mieren laten zwemmen natuurlijk, en ze verbranden met een vergrootglas Ziek Beetje ziek.. Als je er zo over nadenkt.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:31

Muggen Clown En vliegen.
Maar verder volgens mij niks. Natuurlijk wel dieren in laten slapen, maar nog nooit zo iets echt doodgemaakt.

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:32

Ik ben een seriemoordenares Haha!

Naja als het om muggen gaat......
Wat een rot beesten zeg!

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:37

echt hee! heb ik ook last van, ze steken je zoowww gemeen! Boos!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:55

Met zo'n ouderweste grote heggenschaar fijn de heg weer eens bijwerken. Knip, Knip knipperde knip. Het ging net lekker. Had er helemaal zin in. Vliegt er een lijster van haar nest jongen in de heg, wist ik veel dat die daar woonde.
Knip.... en het kopje viel nog net wat eerder op de grond dan het lijfje.
Heb dat jaar de heg niet meer af gemaakt en rammel nog altijd de hele heg door elkaar voor ik weer zo'n klusje ga klaren No Cheer No Cheer

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 21:56

Ik ging láng geleden een keertje zwemmen met een vriendinnetje en een vriendje, zij hadden toen kikkers in de tuin en wij dachten dat die wel mee konden naar het zwembad, dus die hadden wij mee gesmokkeld (in een zwemtas tussen de handdoeken) en in het zwembad gelegd, ik ben bang dat die het ook niet hebben overleefd..

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 22:03

Ik heb eens een pad uit zijn lijden moeten verlossen. Ik zag hem zitten bij mij in de tuin maar vond dat hij er een beetje raar uitzag. Toen ik van dichtbij ging kijken zag ik dat zijn hele rug open lag en dat hij bloedde. Hij ademde heel snel. Dit was duidelijk het werk van mijn katten.

Dus toen heb ik mijn neef (reptielen/amfibiën-kenner) maar opgebeld wat ik moest doen.
Hij zei: "Sig, je pakt een grote steen..."
En ik piepen: "Het gedver nee, dat wil ik echt niet doen...en dan wordt de hele straat vies enzo"

Toen heb ik maar een kuiltje (lees: graf) gegraven in de tuin en toen heel hard een baksteen op hem gedruk. Wel zo hard, dat ik vrij zeker wist dat hij dood was... Andere kant opgekeken en gauw aarde erover gegooid.

Voelde me erna heel erg vreemd, ik wist dat ik er goed aan had gedaan...maar het voelde niet goed.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:15

erm ja...heb je even Knipoog
een muis overreden ,
een cavia uit zijn lijden verlost
een hermelijn overreden met de auto
en een aantal tienduizenden varkens laten hemelen voor de hamlappen en karbonaadjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:35

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-23 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 10:03

Marloez schreef:
Merilyn schreef:
Ik heb ooit een moeder eens doodgereden. Opn onverklaarbare wijze zijn ze in de middenberm gekomen van de SNELWEG Boos! en stak over toen ik met een gangetje van zo'n 120 km p/u op de linkerbaan reed. Met die gang kon ik absoluut niet uitwijken.

.. Een moeder? Nagelbijten / Gniffelen

Iets meer/betere uitleg graag..? Ik snap niet veel van je verhaal. Nagelbijten / Gniffelen

Eens is hier eenD denk ik aangezien de d en de s naast elkaar op het toetsenbord zitten Lachen

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:00

Ik heb helaas 2x een kat dood gereden waar ik maanden lang nachtmerries van had Verdrietig en 1x een meerkoet in mijn koplamp.
en verder een heleboel insecten en dat soort ongedierte Knipoog