Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Jezus wat een gezanik weer om niks... echt typisch bokt mentaliteit.. nou weet ik ook weer waarom ik geen topics meer open.. alleen maar dit soort reacties..
Myryana schreef:De TS post blij dat ze 3 puppies heeft en vervolgens word er een heksenjacht geopend op haar.
Mensen wees gewoon eens blij voor haar en gun het anderen mensen nou ook gewoon om blij te zijn.
Myryana schreef:En ook al zou ze hier een leuk zakcentje mee verdienen, wat boeit jullie dat? Wat boeit het nou of er papieren bij zitten of niet?
Myryana schreef:Onze hond is een kruis Jack Russell x Fox terrier en dat is een leuk hondje ook al zitten er geen papieren bij. Waren die mensen waar zij vandaan komt dan ook broodfokkers? Nee hoor helemaal niet.. NIET alle mensen zijn zo.. * Diepe zucht *
Myryana schreef:Jezus wat een gezanik weer om niks... echt typisch bokt mentaliteit.. nou weet ik ook weer waarom ik geen topics meer open.. alleen maar dit soort reacties..
De TS post blij dat ze 3 puppies heeft en vervolgens word er een heksenjacht geopend op haar.
Mensen wees gewoon eens blij voor haar en gun het anderen mensen nou ook gewoon om blij te zijn.
En ook al zou ze hier een leuk zakcentje mee verdienen, wat boeit jullie dat? Wat boeit het nou of er papieren bij zitten of niet?
Onze hond is een kruis Jack Russell x Fox terrier en dat is een leuk hondje ook al zitten er geen papieren bij. Waren die mensen waar zij vandaan komt dan ook broodfokkers? Nee hoor helemaal niet.. NIET alle mensen zijn zo.. * Diepe zucht *
Maar goed, TS ik vind het ontzettende droppies! Ben benieuwd naar meer foto's
Loesje88 schreef:De dieren die in het asiel zitten hebben te maken met mensen die wel dieren nemen, maar er niet voor willen zorgen. niet iets wat de TS doet
Loesje88 schreef:De dieren die in het asiel zitten hebben te maken met mensen die wel dieren nemen, maar er niet voor willen zorgen. niet iets wat de TS doetze nam bewust het besluit, en zorgt ook voor haar dieren. en zorgt ervoor dat ze straks een goed huisje krijgen.
Citaat:er zijn genoeg mensen die wel gewoon een kruising willen.
Citaat:hoeveel kruisingen van verschillende paardenrassen lopen er wel niet rond?!iemand die daar iets over zegt?
kjoetie schreef:het JR bevrijdingsfront
kjoetie schreef:En dat gedoe over die stamboom vind ik echt onzin, sorry. Het is allang bekend dat de gemiddelde kruising veel sterker is dan een rashond,
kjoetie schreef:Daarbij vind ik het echt op het belachelijke af dat mensen hier gaan zitten mierenn**ken over een topictitel, hahaha waar mensen zich druk over kunnen maken. Als het lijkt op een JR, is dat het makkelijkste om zo'n hondje te omschrijven.
kjoetie schreef:Zolang je ze niet verkoopt als JR rashond maakt dat toch niet uit? Het zou mij iig een worst wezen, als ik niet zelf wil fokken dan koop ik een hondje zonder papier (gecheckt door de da op gezondheid). Dat je je druk maakt om je ras is logisch, maar het is fokken, geen eugeneticaIk ben dol op andalusiërs, zou ik me dan druk moeten maken om iedere cruzado die rondwandelt? zijn er echt niet minder paard/hond door hoor
Zoolgangster schreef:maar dat zegt niets over de gezondheid van een hond van een particulier.
En waar laten al die nette rashondenfokkers hun mislukkelingetjes? Oortje verkeerd, vlekje verkeerd, HD? Er zijn er die zo'n beestje van de aarde laten verdwijnen, al dan niet met behulp van de dierenarts...Of het diertje heeft geluk, en gaat met korting naar een nieuw baasje.
Zoolgangster schreef:Bij bastaards (onherleidbare) is het nauwelijks nodig om de voorouders te weten, omdat de meeste erfelijke afwijkingen recessief zijn, en die komen niet tot uiting, als er met niet verwante dieren gefokt wordt.
laartjuh schreef:Had er heel misschien iets van 18+ voor de titel gekunt? Kan echt niet tegen bloed namelijk en schrok me net dus nogal dood.
Verder heel erg leuke diertjes!
Yrrah schreef:Persoonlijk zal ik altijd een hond met stamboom kopen, dus voor mij geen asiel- of andere papierloze hond. Daarmee hou je, i.h.a. gesproken, de hondenhandel en de broodfokkerij in stand.
In het geval van TS ligt de zaak iets anders. Zij heeft voor de pups een nieuw baasje gevonden die ze ook kent. Dus ze weet dat de pups goed terecht komen.
Maar iets anders zit me veel hoger.
In dit topic wordt TS afgekraakt aan alle kanten, de positieve reacties buiten beschouwing gelaten.
In het mega topic over haar "zielige hoopje paard" Up to date en haar veulen wordt ze, heel terecht, aan alle kanten geprezen voor wat ze allemaal heeft gedaan om het paard zover te brengen als het nu is.
Uit het "geval" Up lijkt het me duidelijk dat TS niet zomaar achteloos iets doet en ook haar verantwoordelijkheid kent én neemt. Maar kennelijk wordt dit hier voor het gemak maar even vergeten door een stelletje azijnpissers die nu weer lekker op iemand kunnen inhakken