Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blokje

Re: Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:23

Nog vind ik het gezeik

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:27

blokje schreef:
Nog vind ik het gezeik

Als je je antwoord niet met feiten kunt onderbouwen dan kun je beter niet steeds hetzelfde zinnetje herhalen. Voegt erg weinig toe aan het topic.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:30

blokje schreef:
Nog vind ik het gezeik

Ja anders ga je ff vakkenvullen ofzo?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:36

Hondje al 2 dagen weg?? Die zit vast ergens binnen.

Mijn hond is ook een keer ontsnapt en is met een andere hond meegelopen, die mensen hebben dus mijn hond in hun huis gehaald. Gelukkig waren ze zo slim om hem die avond naar het dierenasiel te brengen. Je hebt de meeste kans bij het asiel en de plaatselijke politie. Dan kan je nog verwachten dat er mensen zijn die denken dat het dier een straathond is of met de vakantie geloosd is en het hondje gewoon houden. Maltesers zijn ook leuke kleine hondjes die eigenlijk wel in elk gezin passen. Dus ik hoop voor je dat je succes hebt.

Ik snap dus niet dat jouw hond zo ver weg kan lopen dat hij uit zijn eigen omgeving is. MIjn hond heeft een jachtinstinct, maar is toch in de omgeving gebleven, gelukkig. Maltesers zijn schoothondjes die zie ik niet buiten overleven. Ik zal maar bij de supermarkten briefjes hangen en de buurt gaan vragen er naar uit te kijken.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:41

ik ben benieuwd of die mensen je hondje hebben. wel raar dat ze haar 3 dagen hebben en dan de db bellen omdat ze zo blaft. dan wilden ze haar dus misschien wel houden... ik hoop dat ze je hondje hadden en dat je haar nu dan dus al terughebt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:44

Nou drie dagen is overdreven.... TS is hem zaterdag kwijt geraakt. De mensen hebben maandag de DB gebeld. Alleen TS is denk ik niet te bereiken geweest Verward

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:08

ik zit met grote verbazing dit topic te lezen
en wil eigenlijk niet meteen oordelen maar vind ts laks
ik ben mijn vorige hond ook eens kwijt geweest
was misselijk van angst
heb alles afgebeld vrij genomen van werk alle dierenartsen in de gemeente en omliggende gemeente's gebeld politie DB en asielen
heb op mijn fiets half drenthe afgezocht (oke wat overdreven )
buren gestalkt die een auto hebben tot ze met mij gingen zoeken
godzijdank heb ik hem in de middag teruggevonden nadat hij 2 snelwegen is overgestoken , een vrouw was zo aardig om de politie s'middags te bellen dat er een hond losliep
en godzijdank was het mijn hond

een hond kwijtraken kan een keer gebeuren , zelfs bij de beste baasjes
maar dan neem je daarna toch maatregelen
ik begrijp dat dit de 2 e keer is dat het gebeurt............

misschien heb je alles wat ongelukkig opgeschreven TS waardoor het lijkt dat je laks bent , ik hoop het
maar hoe het nu overkomt vind ik je geen hond waardig

het spijt me voor de harde woorden maar ik had toch echt anders gereageerd als mijn hondje nu weg zou zijn
ik word al misselijk als ik eraan denk

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:17

Kimmie_girl schreef:
blokje schreef:
Nog vind ik het gezeik

Ja anders ga je ff vakkenvullen ofzo?!

Doe ik toch al Clown

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:22

de TS geeft echt niks om haar hondje en ik kan het weten. Kwam thuis van een vriendin en hoorde dat 1 van me hondjes al 6 uur weg was( dat is veel voor mij want ze zijn wel vaker weg maar dan hooguit een uurtje, t zijn en blijven jack russels Sigaar ) maargoed toen het 12 uur savonds was was ze nog niet trug en ik kon gewoon neit slapen want ik was zoo ongerust het was echt het ergste gevoel da tik ooit heb gehad. Me moeder was met ze wezen wandelen en ze zijn altijd los toen zijn ze samen een tuin ingesprint en er kwam maar 1tje trug .. me moeder liep gewoon door naar huis want die dacht er verder niks acher. Bleek de volgende ochtend dat ze was verdronken in een vijver onder het ijs ( was winter dus er lag sneeuw op eht ijs zij kon dus niet zien dat er een vijver was) . Voor de TS: het is misschein nu niet winter maar er kan vanalles gebeurd zijn en ik snap gewoon niet dat je niet helemala overstuur bent Boos! .

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:09

Nou Hubba, ook jou/ je moeder vind ik dan nogal laks hoor...is ook niet echt goed voor je hond zorgen. Jack Russel of niet.
Ik heb ook echte jachthonden en ik zorg dus gewoon dat ze niet weg kunnen...heel jammer voor ze maar beter dat dan dat er wat gebeurt als ze zomaar weg zijn.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:03

Ik ben heel benieuwd of er al meer bekend is?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:04

Ik ben vanavond voor de flyer gaan kijken maar deze hing er niet meer.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:46

pfff volgens bij maken wij ons meer zorgen om dat hondje dan heel die eigenaar . arm beesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:08

Farouche schreef:
Mijn honden luisteren goed, zodra ik zeg blijf! dan blijven ze gewoon dus ze zullen nooit wegrennen en niet meer terug komen, dat zegt ook iets over de band met je hond en de opvoeding van je hond.

Dit vind ik wel wat overdreven als ik eerlijk mag zijn...
Dat het iets zegt over de opvoeding kan ik me nog wel iets bij voorstellen (alhoewel?), maar over de band zegt het echt niks ...

Ik had een Beagle, superband had ik met dat beestje, maar het luisteren ging niet altijd zo goed.
Ben haar ook eens kwijtgeraakt, was in het bos aan het wandelen en ze liep los. Op zich geen probleem, deden we wel vaker. Kreeg telefoon waar ik helemaal in opging (was van mijn ex) en toen ik klaar was was mijn beestje nergens meer te bespeuren.

Goh, je wil niet weten hoe in paniek ik was.. Ik heb geroepen, gejankt, rondgelopen, wist niet of ik door moest wandelen of op die plaats blijven. Uiteindelijk kwam ze na 10 minuten ofzo uit de struiken gesprongen en naar me toegelopen alsof er niks aan de hand was. Maar god, wat duurde dat lang ...

Maar dit topic .. zou het niet verzonnen zijn ofzo? Om de mensen een beetje te jennen?
(gebeurt hier nog wel eens heb ik al gemerkt, alleen vaker met paarden-gerelateerde dingen)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:13

Natuurlijk ben je knats overstuur als je je maatje kwijt bent. Daarom vraag ik me af in hoeverre dit hondje een maatje van TS was/is.

Ik vind haar manier van praten over dit hondje erg emotieloos. Terwijl ze over een paard wat ze graag wil of b.v. een mogelijke bijrijder en een ontslag van een baantje elle lange teksten op bokt neerkwakt Verward

En idd niet netjes om niet gewoon even een verslagje te doen van vanmorgen. Ze is ruim 20 minuten online geweest daarna.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:17

blijkbaar vind ze dat niet belangrijk Lachen en vind ze andere dingen veel belangrijker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:18

Als ze altijd lange teksten neerzet en nu niet zou dat wel kunnen betekenen dat ze er niet goed van is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de rest van het topic mij daar niet op lijkt...

En inderdaad, als je een topic opent vertel je toch ook als er wat gebeurt is? Of het hondje terecht is of niet ... Dat je hiet niet constant zit begrijp ik (maar dat doet zij blijkbaar wel?) maar waarom open je een topic om er daarna niks meer over te vertellen?

Daarom .. zou ze het niet express doen ...
(is misschien niet mooi van mij, maar bokt kan me nog op weinig manieren verbazen Knipoog )

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 08:25

Kimmie_girl schreef:
Ik ben vanavond voor de flyer gaan kijken maar deze hing er niet meer.

Ik heb ook gekeken maar wist dus niet waar ik moest kijken, omdat ik niets vond. Helaas was het mijn hondje niet die de mensen hadden gevonden. En nee slimmerik, ze hadden niet een maandag al de dierenbescherming gebelt omdat het hondje onder de vlooien zat en ze dachten dat ze niet goed verzorgt werd, daarom hebben ze haar in de eerste instantie gehouden maar het hondje was duidelijk niet geschikt voor in een huis. Verder zoeken dan maar, ga zometeen naar m'n werk en daar ga ik gelijk flyers uitprinten..ga nu toch wel heel erg ongerust worden Verdrietig

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 08:29

[***] schreef:
Als ze altijd lange teksten neerzet en nu niet zou dat wel kunnen betekenen dat ze er niet goed van is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de rest van het topic mij daar niet op lijkt...

En inderdaad, als je een topic opent vertel je toch ook als er wat gebeurt is? Of het hondje terecht is of niet ... Dat je hiet niet constant zit begrijp ik (maar dat doet zij blijkbaar wel?) maar waarom open je een topic om er daarna niks meer over te vertellen?

Daarom .. zou ze het niet express doen ...
(is misschien niet mooi van mij, maar bokt kan me nog op weinig manieren verbazen Knipoog )

Ik vind het ook totaal niet leuk dat er gelijk gezegt dat ik laks bent, maar je moet eens weten hoeveel er nu al naar me gebelt is over maltezertjes die gevonden worden, en die van mij zit er niet bij. Dat ik geen flyers heb opgehangen wilt helemaal niet zeggen dat ik niets doe, ik vraag nu na vier dagen nogsteeds aan iedereen of ze een hondje hebben gevonden, heb de dierenbescherming en amivedi beiden nu twee keer gebelt, en hun zeggen dat het geen nut heeft. Ze maken de notitie toch al dat ze weg is, dus wordt ik zowiezo al gebelt als er iets is gevonden. Vind het ook erg knap dat als 1 iemand zegt dat ik en mijn vader niet eens zijn gaan zoeken, de rest gelijk ook weet dat dat niet zo is. Terwijl mijn vader zelfs de avond van zijn werk gelijk had vrijgenomen om mee te gaan zoeken, terwijl hij niet eens van honden houdt. Doen we dan wel wat of niet? Kijk, dat ik het niet doe op jullie manier kan best zo zijn maar zeg me dan wat ik wel nog kan doen, en dan kijk ik of ik daar daadwerkelijk wat mee gá doen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 08:30

slimmerik schreef:
Natuurlijk ben je knats overstuur als je je maatje kwijt bent. Daarom vraag ik me af in hoeverre dit hondje een maatje van TS was/is.

Ik vind haar manier van praten over dit hondje erg emotieloos. Terwijl ze over een paard wat ze graag wil of b.v. een mogelijke bijrijder en een ontslag van een baantje elle lange teksten op bokt neerkwakt Verward

En idd niet netjes om niet gewoon even een verslagje te doen van vanmorgen. Ze is ruim 20 minuten online geweest daarna.

Ik voel me niet zo verplicht om aan jou te vertellen hoe het zit omdat je toch altijd maar 1 gedachten over me hebt, dus waarom zou ik nog? Voor de andere bokkers staat er nu hoe het ervoor staat, maar denk maar niet dat dit voor jou geld. Je blijft maar doorgaan en doorgaan en doorgaan, je krijgt me deze keer alleen niet meer klein dus kan je zeggen wat je wilt, zover als dat je bent gekomen in andere topics gebeurd niet meer.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 08:33

Farouche schreef:
Ik heb met verbazing het hele topic doorgelezen. Ís het hondje misschien terecht gaat ze nog niet meteen kijken voor zekerheid. Ik heb eens een hondje gevonden, ik heb hem gepakt een riem omgedaan en ben op het hondenveld gaan lopen, op een gegeven moment werd de hond onrustig en we hoorde in de verte geroep, en toen kwam er een roepende man de hoek om en die hond werd helemaal gek. hwet was zijn baas die onwijs blij was dat ik hem had en naar het hondenveld was gegaan. Als hij niet was gaan zoeken, had ik naar het asiel enzo gebeld, als deze dan met de mededeling kwamen dat ze wisten wie de eigenaar was en als die zin had zou hij hem komen halen, zou ik meteen al zoeits hebben van''hij zoekt het maar lekker uit!''
Sorry dat het msschien onduidelijk is verwoord, maar het ging niet helemaal zoals ik het wou Clown

Mijn honden luisteren goed, zodra ik zeg blijf! dan blijven ze gewoon dus ze zullen nooit wegrennen en niet meer terug komen, dat zegt ook iets over de band met je hond en de opvoeding van je hond. Ik hoop dat je je hond wél waard bent en hem NU aan het halen bent!

Farouche ik heb toen ik dit hondje kreeg een topic geopend dat ik zo blij met haar was en hoe het met haar ging. Er is dus al bij menige bokkers bekent dat ik haar nog maar een paar maanden heb, en helaas is ze ook met een hondentraining niet meer gaan luisteren. Tja, niet iedere hond leert het nog aan, ze is immers al 9 jaar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:33

Het heeft WEL nut om flyers op te hangen. Een vriendin van mij kreeg dat ook te horen maar gelukkig dat ze het wel heeft gedaan, want een toevallige passerende oudere dame die nog nooit van Amivedi had gehoord zag de flyer en wist wie de weggelopen hond van mijn vriendin had gevonden, maar deze persoon wist niet waar ze de hond heen moest brengen. Had ze de flyers niet opgehangen dan had ze haar hond niet meer teruggevonden.

Maakt het daarbij uit of de DB of Amivedi zegt dat het geen nut heeft? Wanneer je je beest kwijt bent dan DOE je het gewoon. Hup advertentie op de kabelkrant, hondenfora's, flyers ophangen.

Het is hier allemaal al zo vaak opgenoemd en je doet het gewoon niet, of je hebt het nieteens doorgelezen. Is ze uberhaupt wel gechipt? Dat is ook al 6 keer gevraagd..

Er is trouwens een Edit knopje.

Edit: De leeftijd van een hond maakt niet uit. Ze zijn nooit te oud om te leren MITS je het op de correcte manier aanpakt.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-09-07 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:35

Jammer dat je je hondje nog steeds niet hebt .
Hopen dat hij snel terug is voordat het te laat is !
Hij is immers ook niet de jongste meer toch ?

** iets anders : Ik zie op MP altijd een advertentie over een
Yorkshire Terrier .
Dit is een advertentie in 2001 geplaatst ,
En deze mensen zoeken nog steeds !
Hondje zal wel dood zijn want was toen al erg op leeftijd **

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:37

Advertenties ophangen bij de Supermarkt, Dierenwinkel, Bouwmarkt, dat helpt ook allemaal.
Plaatselijke krant, alle handelfora zoals Marktplaats, Kapaza..

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 08:39

Cayenne schreef:
Advertenties ophangen bij de Supermarkt, Dierenwinkel, Bouwmarkt, dat helpt ook allemaal.
Plaatselijke krant, alle handelfora zoals Marktplaats, Kapaza..

Zoals ik al zei ga ik op mijn werk printen, maar wat is dat voor site die je net zei? kabelkrant? of is dat een huiskrant?

Edit: en ze is wel gechipt.