Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blokje schreef:Nog vind ik het gezeik
blokje schreef:Nog vind ik het gezeik
Kimmie_girl schreef:blokje schreef:Nog vind ik het gezeik
Ja anders ga je ff vakkenvullen ofzo?!
Farouche schreef:Mijn honden luisteren goed, zodra ik zeg blijf! dan blijven ze gewoon dus ze zullen nooit wegrennen en niet meer terug komen, dat zegt ook iets over de band met je hond en de opvoeding van je hond.
Kimmie_girl schreef:Ik ben vanavond voor de flyer gaan kijken maar deze hing er niet meer.
[***] schreef:Als ze altijd lange teksten neerzet en nu niet zou dat wel kunnen betekenen dat ze er niet goed van is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de rest van het topic mij daar niet op lijkt...
En inderdaad, als je een topic opent vertel je toch ook als er wat gebeurt is? Of het hondje terecht is of niet ... Dat je hiet niet constant zit begrijp ik (maar dat doet zij blijkbaar wel?) maar waarom open je een topic om er daarna niks meer over te vertellen?
Daarom .. zou ze het niet express doen ...
(is misschien niet mooi van mij, maar bokt kan me nog op weinig manieren verbazen)
slimmerik schreef:Natuurlijk ben je knats overstuur als je je maatje kwijt bent. Daarom vraag ik me af in hoeverre dit hondje een maatje van TS was/is.
Ik vind haar manier van praten over dit hondje erg emotieloos. Terwijl ze over een paard wat ze graag wil of b.v. een mogelijke bijrijder en een ontslag van een baantje elle lange teksten op bokt neerkwakt![]()
En idd niet netjes om niet gewoon even een verslagje te doen van vanmorgen. Ze is ruim 20 minuten online geweest daarna.
Farouche schreef:Ik heb met verbazing het hele topic doorgelezen. Ís het hondje misschien terecht gaat ze nog niet meteen kijken voor zekerheid. Ik heb eens een hondje gevonden, ik heb hem gepakt een riem omgedaan en ben op het hondenveld gaan lopen, op een gegeven moment werd de hond onrustig en we hoorde in de verte geroep, en toen kwam er een roepende man de hoek om en die hond werd helemaal gek. hwet was zijn baas die onwijs blij was dat ik hem had en naar het hondenveld was gegaan. Als hij niet was gaan zoeken, had ik naar het asiel enzo gebeld, als deze dan met de mededeling kwamen dat ze wisten wie de eigenaar was en als die zin had zou hij hem komen halen, zou ik meteen al zoeits hebben van''hij zoekt het maar lekker uit!''
Sorry dat het msschien onduidelijk is verwoord, maar het ging niet helemaal zoals ik het wou
Mijn honden luisteren goed, zodra ik zeg blijf! dan blijven ze gewoon dus ze zullen nooit wegrennen en niet meer terug komen, dat zegt ook iets over de band met je hond en de opvoeding van je hond. Ik hoop dat je je hond wél waard bent en hem NU aan het halen bent!
Cayenne schreef:Advertenties ophangen bij de Supermarkt, Dierenwinkel, Bouwmarkt, dat helpt ook allemaal.
Plaatselijke krant, alle handelfora zoals Marktplaats, Kapaza..