gedumpte pup gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

Re: gedumpte pup gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:33

In godsnaam Zo'n mensen zouden geen honden mogen houden Boos!

Ik heb net het hele verhaal gelezen. Ik vind het echt heel lief dat je de pup hebt opgevangen. Ik hoop alsnog dat het goedkomt met dat beestje Ach gut

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:35

Jemig hebben ze 2 pups tegelijk? En ze werken veel en kunnen er niet voor zorgen? Ik zal dit ook aan de DB doorgeven dat ze er nog 1 hebben!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 20:26

update

ik ben net gebeld door de inspecteur van de dierenbescherming
hij houd de boel daar goed in de gaten
ik heb ze namelijk een paar dagen geleden opgebeld met de mededeling dat ze nog een pup hadden
dus ze zijn daar weer een paar keer geweest om te kijken

maar goed ik ben dus net opgebeld door die inspecteur
wat ik er allemaal een beetje van dacht en hoe het toen met het kleintje gebeurt is

ze denken nu dus dat die vriend het hondje buiten heeft gelegd toen de vrouw aan het werk was
en tegen de vrouw heeft gezegd dat ie van het balkon gesprongen is

naar mijn en zijn mening (maar dat mocht ie eigenlijk niet zeggen ) zijn die mensen ook niet helemaal bij hun verstand , maar goed ....
hij moest ze vertellen dat als een pup gegeten en / of gedronken heeft dat ze uit moeten daarna
omdat de vrouw had verteld dat ze niet zindelijk waren
terwijl die inspecteur er was draaide een van de pups en behoorlijk drol voor zijn neus

in ieder geval bij elk raar iets mag ik hem opbellen
ik heb zijn 06 gekregen
ze zijn nu een beetje op zoek naar een reden om de pups daar weg te halen
omdat de pups er wel goed uitzien en goed eten krijgen kunnen ze dat nu dus niet doen
en anders kunnen ze weer komen met een reden om nogmaals voorlichting te geven en weer daar in huis te kijken

het is nu niet echt ideaal maar er word van meerdere kanten goed opgelet dus ik hoop eigenlijk stiekem dat ze straks daar weggehaald worden
ik denk ook dat die puppy's zo weer een huisje hebben anders waar ze het beter hebben

ik ben blij dat hij gebeld heeft want ik heb nu het gevoel dat ik er tenminste weer wat aan kan doen
en reken maar dat ik ze goed in de gaten hou
(ze wonen bij mij in de flat Extreme duivel )

en nou maar hopen dat er snel iets gebeurt waardoor ze daar weg kunnen
(hoop niks met de pups natuurlijk )

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:14

Fijn om te horen dat ze in de gaten gehouden worden Knipoog

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:04

Jeetje wat een verhaal zeg, ik sta helemaal perplex. Echt een hele dikke pluim voor jou zydeco, wat heb jij een goed werk verricht. Ik kan heel goed begrijpen dat je je schuldig voelt dat je het hondje weer mee hebt gegeven, maar ik denk dat je dan zo perplex staat dat je niet eens meer weet hoe te reageren. En ook goed dat je met de db nog een oogje in het zijl houd, je weet maar nooit, ontzettend vaag gedrag dit. Hoelang is het hondje uiteindelijk bij je gebleven? Of heb ik daar overheen gelezen...