update
ik ben net gebeld door de inspecteur van de dierenbescherming
hij houd de boel daar goed in de gaten
ik heb ze namelijk een paar dagen geleden opgebeld met de mededeling dat ze nog een pup hadden
dus ze zijn daar weer een paar keer geweest om te kijken
maar goed ik ben dus net opgebeld door die inspecteur
wat ik er allemaal een beetje van dacht en hoe het toen met het kleintje gebeurt is
ze denken nu dus dat die vriend het hondje buiten heeft gelegd toen de vrouw aan het werk was
en tegen de vrouw heeft gezegd dat ie van het balkon gesprongen is
naar mijn en zijn mening (maar dat mocht ie eigenlijk niet zeggen ) zijn die mensen ook niet helemaal bij hun verstand , maar goed ....
hij moest ze vertellen dat als een pup gegeten en / of gedronken heeft dat ze uit moeten daarna
omdat de vrouw had verteld dat ze niet zindelijk waren
terwijl die inspecteur er was draaide een van de pups en behoorlijk drol voor zijn neus
in ieder geval bij elk raar iets mag ik hem opbellen
ik heb zijn 06 gekregen
ze zijn nu een beetje op zoek naar een reden om de pups daar weg te halen
omdat de pups er wel goed uitzien en goed eten krijgen kunnen ze dat nu dus niet doen
en anders kunnen ze weer komen met een reden om nogmaals voorlichting te geven en weer daar in huis te kijken
het is nu niet echt ideaal maar er word van meerdere kanten goed opgelet dus ik hoop eigenlijk stiekem dat ze straks daar weggehaald worden
ik denk ook dat die puppy's zo weer een huisje hebben anders waar ze het beter hebben
ik ben blij dat hij gebeld heeft want ik heb nu het gevoel dat ik er tenminste weer wat aan kan doen
en reken maar dat ik ze goed in de gaten hou
(ze wonen bij mij in de flat
)
en nou maar hopen dat er snel iets gebeurt waardoor ze daar weg kunnen
(hoop niks met de pups natuurlijk )