Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
salsaentango schreef:ik heb mijn huisje zo staan omdat ik 1 keer een bange caaf heb geha.. ik dacht mooi dan zet ik dat huisje er in maar hij kwam er niet meer uit.. en ben bang dat als ik dat nu weer doe dat het weer gebeurt vandaar
zo heb ik ze staan:
salsaentango schreef:haha die van mij jatte eerder ook krantenik doe er nu kattenbak steentjes onder
dit neemt ook goed vocht op
salsaentango schreef:ja dat wel. maar wij hebben ook 3 kattenwe kennen iemand die dat goedkoop verkoopt
dus dan valt het nog weer mee haha
salsaentango schreef:het is niet supper gezond maar denk dat kleine stukje niet meteen kwaad kan.. zal het wel in de gaten houden maar dat valt vast wel mee
Dory schreef:salsaentango schreef:het is niet supper gezond maar denk dat kleine stukje niet meteen kwaad kan.. zal het wel in de gaten houden maar dat valt vast wel mee
kprobeer ze er in ieder geval altijd op aan te spreken als ze het doen en ik ben er bij... das wel cute want dan weten ze inmiddels ook dat t niet mag en gaan ze snel iets anders doen... verder sla of knijp ik ze nooit... roep alleen hun naam en dan foei of niet doen
salsaentango schreef:ik sla ze dan ook niet want ze zijn nu eenmaal zo haha..en met die mooie zwarte of rooie oogjes kijken ze je echt aan vanmag dat niet dan haha dan kan het ook al niet eens meerdan ben ik meteen verkocht haha.
behalve als ze me bijten krijgen ze een tik op hun neus.. (niet hard natuurlijk) maar wel dat ze weten dat bijten bij mij niet mag
saskiakefie schreef:waat?? geven jullie ze krant?? vinden jullie dit niet een beetje te ver gaan??
Dory schreef:haha ja denk het dat we een beetje veel oftopic gaan haha maar dan wel een topic waar normaal word gepraat zoals wij nu doen en niet dat dit niet kan en dat niet kansalsaentango schreef:ik sla ze dan ook niet want ze zijn nu eenmaal zo haha..en met die mooie zwarte of rooie oogjes kijken ze je echt aan vanmag dat niet dan haha dan kan het ook al niet eens meerdan ben ik meteen verkocht haha.
behalve als ze me bijten krijgen ze een tik op hun neus.. (niet hard natuurlijk) maar wel dat ze weten dat bijten bij mij niet mag
Die van mij eten gelukkig geen mensdus ze bijten me ook niet gelukkig! De ene is heel nieuwsgierig en wil altijd knuffelen en de andere kijkt beetje de kat uit de boom maar kan ook heel brutaal uit de hoek komen
Is er eigenlijk ook een cavia topic? whehe ik wil wel meer over mn cavias praten.. maar als we dat hier doen gaan we offtopic toch?
Dory schreef:salsaentango schreef:ik sla ze dan ook niet want ze zijn nu eenmaal zo haha..en met die mooie zwarte of rooie oogjes kijken ze je echt aan vanmag dat niet dan haha dan kan het ook al niet eens meerdan ben ik meteen verkocht haha.
Die van mij eten gelukkig geen mensdus ze bijten me ook niet gelukkig! De ene is heel nieuwsgierig en wil altijd knuffelen en de andere kijkt beetje de kat uit de boom maar kan ook heel brutaal uit de hoek komen
Is er eigenlijk ook een cavia topic? whehe ik wil wel meer over mn cavias praten.. maar als we dat hier doen gaan we offtopic toch?
Dory schreef:Zal ik even een algemeen cavia topic maken dan? of is die er al... dat weet ik dus niet
xdenisex schreef:Ik vind best dat je over je caaf mag vertellen hahaahaha, dat is iedereen nu al zo'n beetje aan het doen hahaah!! Vindt het best gezellig.. en af en toe ff erdoorheen gooien wat ze eten hahah!!
Dory schreef:tadaaahhh
voor alles dat WEL gaat over cavias maar niet thuispast in de topic...
De Cavia Babbelhoek!
viewtopic.php?f=73&t=819021
dan praten we op dit topic alleen nog verder over wat onze guineas allemaal eten
EDIT: op mijn zojuist aangemaakte cavia babbelhoek werd ik meteen terecht gewezen dat er al iets dergelijks bestond.. namelijk het grote cavia-topic (al vind ik de cavia babbelhoek veel gezelliger en origineler klinken)
Dory schreef:saskiakefie schreef:waat?? geven jullie ze krant?? vinden jullie dit niet een beetje te ver gaan??
kommop wel even goed lezen
saskiakefie schreef:hoezo goed lezen? ik lees goed...
Dory schreef:saskiakefie schreef:hoezo goed lezen? ik lees goed...
dan heb je ook kunnen lezen dat we ze geen krant geven