LadyElmira schreef:lodo schreef:Ts: ik vind je erg onverantwoord en met name EGOCENTRISCH redeneren. Je denkt echt puur aan jezelf !!!. Ga eens kijken in het asiel en maak een aantal katten daar blij door hun een nieuw huis aan te bieden !!.
De ts heeft recht om aan zichzelf te denken. Dat mensen zo gek zijn om hun katten te laten dekken waardoor de kittens in assiels terecht komen is de ts haar schuld niet! Zeker niet omdat zij haar eigen kittens zelf wil houden. Het is niet de TS die fout bezig is door haar poes te laten dekken, het zijn de mensen die de kittens niet zelf houden en ze in een assiel proppen. De ts doet dit niet. Ze is niet verplicht om een kat uit het assiel te halen, en hoe meer jullie doordrammen..hoe minder mensen daar nog zin in hebben.
Pardon ? Doordrammen ??. Houd je eens even in zeg en discussieer eens op een normale manier !.
Trouwens over RECHT gesproken. Ik heb het recht mijn mening te geven, daar is een topic voor en zolang dat op een nette manier gebeurt, is daar totaal niets mis mee.