katten laten dekken???? help

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lodo

Re: katten laten dekken???? help

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:41

LadyElmira schreef:
lodo schreef:
Ts: ik vind je erg onverantwoord en met name EGOCENTRISCH redeneren. Je denkt echt puur aan jezelf !!!. Ga eens kijken in het asiel en maak een aantal katten daar blij door hun een nieuw huis aan te bieden !!.

De ts heeft recht om aan zichzelf te denken. Dat mensen zo gek zijn om hun katten te laten dekken waardoor de kittens in assiels terecht komen is de ts haar schuld niet! Zeker niet omdat zij haar eigen kittens zelf wil houden. Het is niet de TS die fout bezig is door haar poes te laten dekken, het zijn de mensen die de kittens niet zelf houden en ze in een assiel proppen. De ts doet dit niet. Ze is niet verplicht om een kat uit het assiel te halen, en hoe meer jullie doordrammen..hoe minder mensen daar nog zin in hebben.

Pardon ? Doordrammen ??. Houd je eens even in zeg en discussieer eens op een normale manier !.

Trouwens over RECHT gesproken. Ik heb het recht mijn mening te geven, daar is een topic voor en zolang dat op een nette manier gebeurt, is daar totaal niets mis mee.

madameke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:19

lodo schreef:
Pardon ? Doordrammen ??. Houd je eens even in zeg en discussieer eens op een normale manier !.

Trouwens over RECHT gesproken. Ik heb het recht mijn mening te geven, daar is een topic voor en zolang dat op een nette manier gebeurt, is daar totaal niets mis mee.

nou ik denk dat jij er gewoon niet tegen kan als iemand er anders over denk dan jij, dus jij denk alleen aan jezelf en niet de TS,en alsof jij zo normaal reageer tegen de TS dat kan je dan tog ook op een normale manier doen dus je ben zelf geen haar beter!

Jills

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:54

Ik hoop dat je ondanks dit nog een goed antwoord krijgt en zeker ook leuke kittens. Het is je goed recht een eigen nestje te fokken en zolang ze niet lijden en de kittens blijven wens ik je er super veel geluk mee.

En je moet doen wat je zelf wilt, wat iedereen ook zegt je kunt het toch nooit bij iedereen goed doen.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 16:40

tjeeee. ik was een tijdje niet meer online geweest en dacht dat dit topic al lang over was, maar nee, niets is minder waar.
ik heb er niks op tegen hoor, dat er gediscussieerd wordt, maar spreek me niet over de manier waarop zeg! ik sta nog steeds achter mijn mening en ben nog steeds van mening dat ik niemand benadeel.
wat ik wel achterlijk vind, is dat de vraag opkomt of ik wel van dieren zou houden, kom even bij me thuis kijken zou ik zeggen, dan zul je zien dat mijn dieren hier alle ruimte, vrijheid en liefde krijgen, ik weet zeker dat er veel dieren het minder hebben dan dat de beesten het bij mij hebben, dus houd daar even je mond over, want dan voel ik me dus WEL heel erg aangevallen...