Hahaha, ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of aan het werk en iemand anders die er voor zorgt... Nog even (on)geduldig afwachten
LauraMc schreef:Als ik heel eerlijk moet zijn geef ik hem geen kans. Wij hebben thuis regelmatig dit soort vogeltjes gevonden, een meestal overleden ze dezelfde nacht nog. Je kunt het natuurlijk altijd proberen, leg hem op een lekker warm plekje, een kruik oid. Af en toe wat (kleine!) wormpjes voeren en verder niet teveel aanzitten. Succes!

gehad om half 1.
)
Laura24 schreef:Ik denk dat TS een beetje bij aan het slapen is van een zwaar nachtjeOf aan het werk en iemand anders die er voor zorgt... Nog even (on)geduldig afwachten
MissToseland schreef:denk dat hij inderdaad geen eetlust had omdat ie koud was.
Misschien als ie opwarmt weer honger krijgt..
Succes!!
garny95 schreef:jee jij ben wel een strengen mams met je eten zallie. Leuk te horen dat et er nog is, succes met hem of is het een haar ?
!

)
.
geduwd... nu slaapt het en ga ik ook even eten!
Citaat:Zo, ik kwam eens even piepen want ik was nieuwsgierig. Zie dat je een update hebt. Fijn zo! (ik had het eigenlijk niet echt verwacht )
Maar ik hoop natuurlijk wel dat hij het haalt.
Ik heb de rest van de pagina's niet overlopen dus ik weet niet als het al gevraagd is, maar ik vroeg me toch af:
Stel nu dat hij echt héél zwak lijkt en sterk achteruit gaat, wat ga je dan doen? Hem toch proberen te redden, met de kans dat hij het toch haalt, maar een evengrote kans dat hij langzaam sterft, of van je hart een steen maken en hem doodmaken?
Want zo'n beslissing lijkt me ook weer geen pretje

Een echte mama die de nachtrust opofferd om te voeden !