Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:en wat dan als je en kruising labrador x bullterrier hebt???
LadyElmira schreef:griebels schreef:en wat dan als je en kruising labrador x bullterrier hebt???
Lijkt dat op een RAD hond dan? Ik heb daar ook geen verstand van.
_Bonte_ schreef:ik vind die pitbull wet te stom voor woorden
gewoon van zijn uiterlijk moet hij afgemaakt worden
een hond word niet gevaarlijk geboren
hij word gevaarlijk gemaakt door de opvoeding
hij kan lief zijn of het kan slecht aflopen
het is net zoals een hengst , hij kan lief zijn of echt hengstengedrag hebben , dit zit allemaal ind e opvoeding
ik ga toch ook niet alle shetters een spuitje geven omdat ze klein en " vals "
hier kan ik zoo boos om worden
gelukkig dat dit niet in het belgie landje is
_Bonte_ schreef:héb ik niet net reacite gegeven , op die laatste hond
_Bonte_ schreef:ik vind die pitbull wet te stom voor woorden
gewoon van zijn uiterlijk moet hij afgemaakt worden
een hond word niet gevaarlijk geboren
hij word gevaarlijk gemaakt door de opvoeding
hij kan lief zijn of het kan slecht aflopen
het is net zoals een hengst , hij kan lief zijn of echt hengstengedrag hebben , dit zit allemaal ind e opvoeding
ik ga toch ook niet alle shetters een spuitje geven omdat ze klein en " vals " zijn![]()
![]()
![]()
![]()
hier kan ik zoo boos om worden
gelukkig dat dit niet in het belgie landje is
_Bonte_ schreef:een dier blijft een dier dat weet ik , die blijven onvoorspelbaar
maar ik ken een ander verhaal ,,,
een dierenartse bij ons op de manege vertelde mij dit ( ze had dit meegemaakt tijdens haar studies , zij mochten autopsie op deze hond doen )
een belgisch gezin met een klein kindje had een dobberman ( word bezien als gevaarlijke hond )
de hond heeft nooit iets gedaan , altijd lief ook voor het kind
tot op een dag , beet de hond het kind
hij kreeg een spuitje,en ja er mocht door studenten autopsie op gedaan owrden
MAAR WAT IS ER ECHT GEBEURD ? WAT WAS DE AANLEIDING VAN DEZE HOND
het kindje en de hond waren aan het spelen en op een moment besluit het kindje om een nietjes machien te pakken
het kind heet meer als 15 nietjes in het oor van de hond geniet voor deze iets terug deed
wie is dan de schuldige volgens jullie , de hond met al die nietjes in zijn oor , of het kind dat niette
moet de hond dan wel dood , ??
Citaat:een dierenartse bij ons op de manege vertelde mij dit ( ze had dit meegemaakt tijdens haar studies , zij mochten autopsie op deze hond doen )
_Bonte_ schreef:een dier blijft een dier dat weet ik , die blijven onvoorspelbaar
een dierenartse bij ons op de manege vertelde mij dit ( ze had dit meegemaakt tijdens haar studies , zij mochten autopsie op deze hond doen )
een belgisch gezin met een klein kindje had een dobberman ( word bezien als gevaarlijke hond )
het kindje en de hond waren aan het spelen en op een moment besluit het kindje om een nietjes machien te pakken
het kind heet meer als 15 nietjes in het oor van de hond geniet voor deze iets terug deed
wie is dan de schuldige volgens jullie , de hond met al die nietjes in zijn oor , of het kind dat niette
Quellian schreef:_Bonte_ schreef:een dier blijft een dier dat weet ik , die blijven onvoorspelbaar
Volgens mij staat dit verhaal ook op de site van broodje aap verhalen, blijft een gouwe ouwe.
Het punt is dat elke hond kan uithalen, maar een pitbull-achtige krijgt de klem op z'n kaken en dát is gevaarlijk.