katiavl schreef:Zowiezo zal een goede dierenwinkel vaak geen eukanuba adviseren naar mijn ervaring ook al ligt het in de winkel. Brokken of vers vlees is naar de overtuiging van de eigenaar zelf. Wat ergens normaal is een fan van barf zal het sneller adviseren dan een fan van brokken. Niet in elk voer zit slechte dingen bv ik kijk altijd naar voor zonder houdbaarheids spul en eigelijk zonder extra kleurstoffen of iets.
Bv ik zou als ik later hopelijk dierenarts ben brok adviseren, maar een collega kan bv barf adviseren dus uiteindelijk is het een eigen mening. Maar uiteindelijk kijk je gewoon naar de individuele dier zelf
Toen we onze pup kochten kreeg ze bonzo maar dit werd afgeraden, toen hebben we hem langzaam overgezet op eukanuba.
Het geen waar wij vooral naar hebben gekeken is naar het calcium gehalte wat in de brokken zit aangezien het een groot ras is en bekend staan met problemen als hd/ed, eukanuba is het voer waar het minste calcium in zit(bij onze dierenwinkel).
Welk voer zou je dan het beste aan een berner sennen pup kunnen geven en is het dan verstandig om voor de 2e keer over te stappen naar ander voer?